Oplev det svenske rockfænomen Smash Into Pieces i Pumpehuset 8. december 2024

Gør dig klar til en fortryllende rejse med SMASH INTO PIECES, det svenske band, der har erobret hjertet af rockmiljøet siden udgivelsen af deres roste album 'Rise And Shine'. Med den energiske trommeslager APOC i spidsen har de opnået international anerkendelse og en imponerende tredjeplads i den svenske Eurovision-finale efter en sejr i semifinalen.

Deres hitsingle 'Six Feet Under' opnåede platinstatus på rekordtid i Sverige, og med deres unikke ARCADIA-univers, er SMASH INTO PIECES klar til at tage dig med på en uforglemmelig musikalsk rejse. Her vil de vanen tro skabe en elektrificerende koncertoplevelse og kommer til at cementere deres plads som en af de mest spændende navne inden for cinematic rock.

SMASH INTO PIECES fortsætter med at svæve mod nye højder. Deres dedikation og ekspertise i alle aspekter af deres karriere garanterer en uforglemmelig oplevelse for både inkarnerede og nye fans. Gå ikke glip af chancen for at opleve dem i Pumpehuset 8. december 2024.

Billetsalget starter fredag 19. april kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Den albumaktuelle, innovative pop-kunstner, Jazmin Bean, besøger Pumpehuset 13. oktober 202420.5.2024 18:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Jazmin Bean (de/dem) er født og opvokset i det nordlige London, og har sat baren høj for moderne popmusik, ikke kun som sanger-sangskriver, men også som multimediekunstner. Ved at lege med friktionen mellem sårbarhed og persona, mareridt og fantasi, traume og helbredelse, inviterer performeren med de mange facetter lytteren ind i deres enestående univers af alternativ, smitsom popmusik.