Kom med bag kullisen på Youtube-vloggere, Paluch og Mommes, verdensomspændene eventyr i 2024

Til oktober 2024 drager populære youtubere, Paluch og Momme, landet rundt og besøger de fire største byer. Med sig bringer de et liveforedrag, der tager dig med ind bag kulisserne på deres mange vilde eventyr og kaster samtidig lys over, hvordan man kan leve af at rejse verden rundt.

JORDEN RUNDET MED PALUCH OG MOMME
JORDEN RUNDET MED PALUCH OG MOMME Foto: PR

I samarbejde med Kilroy og All Things Live inviterer de to gæve og morsomme nordjyder nu publikum med bag kulissen på deres utrolige rejseunivers, som har budt på massevis af vanvittige oplevelser og udfordringer undervejs.

Barndomsvennerne Paluch og Momme har gennem de sidste ca. 4 år rejst og rejst og rejst og rejst, alt imens de har bygget en af landets mest populære YouTube-kanaler op, som har samlet over 170.000 dedikerede følgere. Her har vi kunnet følge med i de helt utrolige oplevelser, drengene har haft rundt på hele kloden. Og nu er det endelig tid til, at du kan høre alle de vilde bagom-historier og se aldrig offentliggjort videomateriale – for hvordan lever man overhovedet af at rejse, hvad er det mest sindssyge, Paluch & Momme har set, hvor skal man virkelig IKKE tage hen? Få svar på dét og hør mange mange flere røverhistorier til JORDEN RUNDT MED PALUCH & MOMME LIVE!

JORDEN RUNDT MED PALUCH OG MOMME LIVE

SKRÅEN, AALBORG - 20. OKTOBER