JJ Paulo spiller sin største headliner koncert i Den Grå Hal til eftråret

"Ovenpå en udsolgt koncert i Store VEGA sidste år, har jeg valgt at min næste koncert bliver i Den Grå Hal i København lørdag d. 26. oktober. Med en kapacitet tæt på 2.000 bliver det her min største koncert nogensinde.

Splitte mine bramsejl jeg glæder mig! 💃"

(JJ PAULO)

JJ PAULO
Den Grå Hal
Lørdag 26. oktober 2024

JJ Paulos afrobeat er en vifte af fængende rytmer der går direkte i kroppen. Til oktober kommer publikum til at hoppe fra side til side, alt imens Joram selv viser forbudte dansetrin og slår saltomortaler på scenen.

Sådan plejer det at være når JJ Paulo har indtaget scener i ind- og udland de sidste par år hvor f.eks. MTV Africa, KEXP, Roskilde Festival og Heartland, for at nævne nogle få, har haft glæden af, at få et kys af JJ Paulos afrikanske Sukuma kultur.

Raffaella Coleman fra BBC Radio udtalte under et interview: ”JJ you are an absolute star, and when you blow up, do not forget about us”.

• Mærk stemningen fra det udsolgte show i Store VEGA i 2023, hvor Politiken var med før, under og efter. Artiklen findes her
  • Oplev JJ Paulo live ved GAFFA Awards 2023 her
  • Se festen fra sidste gang JJ Paulo gav koncert på Christiania her

Billetpris: 295 kr. + gebyr

Det officielle billetsalg starter fredag 12. april kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale starter onsdag 10. april kl. 10.00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Pressefoto af JJ Paulo
JJ Paulo

Den albumaktuelle, innovative pop-kunstner, Jazmin Bean, besøger Pumpehuset 13. oktober 202420.5.2024 18:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Jazmin Bean (de/dem) er født og opvokset i det nordlige London, og har sat baren høj for moderne popmusik, ikke kun som sanger-sangskriver, men også som multimediekunstner. Ved at lege med friktionen mellem sårbarhed og persona, mareridt og fantasi, traume og helbredelse, inviterer performeren med de mange facetter lytteren ind i deres enestående univers af alternativ, smitsom popmusik.