Andelskassen i Varde opruster med ung, stærk profil
Natascha Vig er ansat som kunderådgiver i Andelskassen i Varde. Hun har stort fokus på at skabe gode relationer med kunderne.
Natascha Vig er allerede et kendt ansigt i Andelskassen. Hun har nemlig arbejdet de sidste 3,5 år i Andelskassens supportcenter. Nu har hun skiftet skrivebordet i Nordenskov ud med et i rådgivningscentret i Varde. Her kommer hun tættere på kunderne, hvilket er noget af det, hun virkelig ser frem til.
”Det er vigtigt for mig at have en god relation til mine kunder, for det er en stor tillidserklæring at blive rådgivet af andre om sin økonomi. Jo bedre jeg kender kunderne, jo bedre kan jeg hjælpe dem, når jeg ved, hvad der er vigtigt for dem, og jeg synes, det er spændende at følge dem i de livsfaser, de kommer igennem,” siger Natascha.
Natascha har arbejdet tre år som kunderådgiver i Nykredit, inden hun skiftede til Andelskassen. I supportcentret udarbejdede hun dokumenter til blandt andet tinglysning og lån. Nu glæder hun sig over at være blevet en del af holdet i Varde, hvor hun får nye udfordringer og dialog med kunderne.
”Der er så mange muligheder inden for fx bolig med fastforrentet lån, variabelt lån, prioritetslån osv., og det kan gøre en stor forskel for kundernes økonomi, hvilken type de vælger. Det kan være svært at finde ud af, hvad der er det rigtige at gøre, og det ser jeg frem til at rådgive om. Jeg er meget løsningsorienteret og finder som regel en vej,” fortæller Natascha.
Natascha bor i Esbjerg med sin kæreste og deres to børn på 4 og 3 år og bonusbarn på 10 år. Siden barnsben har håndbold været Nataschas store interesse, og hun spiller i serie 1. Når hun ikke er i håndboldhallen, er hun aktiv sammen med familien og går til håndbold med den mindste og svømning med den ældste.
Kontakter
Maria BuggeKommunikationskonsulentKommunikation og marketing
Tlf:87993074mbm@andelskassen.dkDanske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 18 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.
Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
”God rådgivning er bundet op på gode relationer”2.1.2025 06:31:00 CET | Pressemeddelelse
Morten Houlberg Varlen værdsætter en god og tæt relation til kunderne. Han er startet i Andelskassen for at blive en del af familien i Andelskassen i København Nord, hvor han allerede kender hele holdet.
”Jeg kan godt lide den tætte relation til kunder og kolleger”18.12.2024 06:57:00 CET | Pressemeddelelse
Sådan fortæller Rasmus R. Madsen om skiftet til Andelskassen i Varde. Her er han startet som kunderådgiver og glæder sig over at være startet i en relationsbank.
Andelskassen i markant strategiskifte: Flytter hovedsæde til Aarhus og styrker formue- og virksomhedsrådgivning i landets to største byer.21.11.2024 08:26:56 CET | Pressemeddelelse
En lang række privatpersoner, virksomhedsejere og familieformuer får ikke den mængde opmærksomhed, rådgivning og professionelle services, som de fortjener og har brug for. Det vil Andelskassen lave om på. Det sker igennem en ambitiøs og gennemgribende nytænkning af bankens værditilbud og rådgivning over for eksisterende og nye kunder. ”Vi kan og skal være meget mere for de interessante kunder, som i dag ikke får, hvad de fortjener i deres eksisterende bank. Hvad enten de er formuende privatpersoner, familier eller virksomhedsejere i SMV-segmentet. Vi læner os nu meget mere i retning af dem, og jeg glæder mig til at vise, hvad Andelskassen kan give dem af værdi gennem relationer, rådgivning og viden,” siger Jan Pedersen, adm. direktør i Andelskassen. Strategien frem mod 2030 hedder ”Virksomheden, familien, formuen. Stærkere sammen”. Den indeholder en række centrale indsatsområder: Markant øget fokus på Private Banking og familieformue-rådgivning Ejerledere får adgang til netværk og nye
”En god relation bygger på ordentlighed, respekt og tillid”5.11.2024 06:31:00 CET | Pressemeddelelse
Sådan fortæller Jørgen Elkjær. Han er netop startet som kunderådgiver i Andelskassen i Viborg og glæder sig over at vende hjem til byen, hvor han har trådt sin barne- og ungdomssko.
Henning bliver en del af Andelskassens nye erhvervscenter1.11.2024 06:31:00 CET | Pressemeddelelse
Henning B. Østergaard er ansat som erhvervskundechef i det nye erhvervscenter i Andelskassen pr. 1.november. Han glæder sig over at vende tilbage til Andelskassen og at kunne arbejde videre med de gode relationer til sine kunder.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum