Apollo Rejser

Apollo lancerer nye rejser til ”Destination ukendt”

Apollos hemmelige pakkerejser er blevet en stor succes. Sidste år blev rejserne solgt med rekordfart, og i morgen frigiver rejsearrangøren helt nye rejser til "Destination ukendt” – denne gang med endnu flere muligheder.

Flere destinationer på skilte, der peger i alle retninger

I 2022 lancerede Apollo for første gang konceptet "Destination ukendt". Rejser for den dristige globetrotter, som har modet til at booke en pakkerejse og dernæst lade skæbnen bestemme, hvor i verden, man ender.

”Danskerne viste sig hurtigt at være over gennemsnittet vovede og eventyrlystne. Så det har været en sjov lancering. Og det har været ekstra sjovt at se andre store spillere prøve deres egne versioner af konceptet i år. Efterfølgere er til gengæld sjældent bedre end originalen, så vi glæder os over at kunne gentage succesen med Destination ukendt for tredje gang,” smiler Glenn Bisgaard, salgschef i Apollo.

Glæden er til at forstå, for der er ingen tvivl om, at rejsearrangørens "hemmelige" rejser er blevet en stor succes. Ved sidste års frigivelse af rejser tog det således mindre end to dage, før alle rejserne var blevet afsat. Og det var rejsende i aldersgruppen 59-65, der viste sig at være de mest spontane.

Udvider mulighederne
Tidligere kunne Apollos rejsende til "Destination ukendt" vælge mellem to forskellige kategorier: Standard og Plus. Valgte man sidstnævnte, kunne man som minimum sikre sig et firestjernet hotel for et par hundrede kroner ekstra. I år udvider Apollo dog valgmulighederne til i alt fire forskellige kategorier: Standard, Plus, Exclusive og Flight Only.

”I år har vi taget endnu mere hensyn til, at der er forskel på folk - både i forhold til, hvor modige og kræsne vi er, og, ikke mindst, hvilket budget man har. Med dette års rejser har vi derfor valgt at udvide tilbuddet. På den måde kan den enkelte i højere grad skræddersy ferien efter præferencer og muligheder – men uden at det sker på bekostning af spændingen og helhedsoplevelsen,” forklarer Glenn Bisgaard.

Apollos rejser til "Destination ukendt" lanceres i morgen den 18. april. Der er kun et begrænset antal rejser, som sælges efter først-til-mølle princippet.

Om ”Destination ukendt”
Ved rejser til "Destination ukendt" vælger den rejsende afrejseperiode og hotelkategori. Destinationer og hoteller vil dernæst blive afsløret i slutningen af ​​maj. Rejseperioden er fra uge 32 til uge 36.

Priser fra:

• Ukendt destination kun fly: fra 798,- (kun flybillet)

• Destination ukendt Standard: fra 1.998,- (minimum 2+ stjernet hotel)

• Destination ukendt Plus: fra 2.998,- (minimum 3+ stjernet hotel)

• Eksklusiv destination ukendt: fra 4.198,- (minimum 4+ stjernet hotel)

Om Apollo Rejser

Apollo Rejser er en af Nordens førende rejsearrangører med en million rejsende om året. Vi arrangerer traditionelle pakkerejser, træningsrejser, cruise, storbyferier og fleksible pakkerejser, hvor du selv vælger rejsemål, rejselængde og hotel. Sammen med specialrejsearrangørerne Golf Plaisir, Lime Travel og Xtrabel samt træningsresortet Playitas er Apollo en del af DER Tour Nordic AB. Vi arbejder aktivt med bæredygtige rejser og har været Travelife-certificerede siden 2016. Læs mere på Apollorejser.dk.

Følg pressemeddelelser fra Apollo Rejser

Flere pressemeddelelser fra Apollo Rejser

DERTOUR Foundation fylder 10 år21.3.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Organisationen markerer et årti med global indvirkning og indflydelsesrige samarbejder. DERTOUR Foundation, en non-profit organisation grundlagt af DERTOUR Group, som Apollo er en stolt del af, markerer i år et årti med globale initiativer. For at markere jubilæet og den milepæl, det er, lancerer DERTOUR Foundation initiativet "10 år - 10 ansigter", som skal fremhæve de gode historier og samarbejder fra flere af de projekter, organisationen støtter. ”Denne milepæl er en påmindelse om det hårde arbejde og engagementet fra alle involverede samt om den indflydelse, disse projekter har haft på andres liv. Ved at fejre fondens 10-års jubilæum fejrer vi et årti med positive forandringer, frugtbare samarbejder og hylder muligheden for at gøre en reel forskel i samfund rundt om i verden. Vi ser frem til at dele disse historier og inspirere andre til at få indflydelse,” siger Laura Steden, direktør for virksomhedsansvar og bæredygtighed hos DERTOUR Group. Et årti med aftryk DERTOUR Foundation a