Lån uden om banken med Mit Boliglån – opret et ejendomskreditlån

Foto : Pexels

Har du fundet drømmeboligen, men har du svært ved at få finansieret dit boliglån gennem banken? Så lad være med at opgive drømmen, for du har stadig masser af muligheder for at låne penge, f.eks. ved at optage lån uden om banken.

Lånetypen ejendomskreditlån er også kendt som pantebrevslån. Der er tale om et lån oprettet gennem private långivere formidlet af ejendomskreditselskaber som Mit Boliglån. Du kan her få hjælp til at beregne, hvor meget du kan låne, ligesom du bliver sat i kontakt med pålidelige långivere, der kan give dig præcis det lån, du efterspørger.

Ejendomskreditlån kan vælges ved lån til boligkøb samt ved lån i friværdi i en eksisterende bolig.

Lån uden om banken – masser af fordele

Et boliglån uden om banken har en række fordele. Først og fremmest kan du undgå bankens komplicerede ansøgningsprocesser og dermed optage et lån uden om banken hurtigt og nemt.  Det er særligt perfekt, hvis du har fundet drømmeboligen, og finansieringen skal være på plads hurtigst muligt.

Et lån uden om banken er også en ideel mulighed for dig, der har svært ved at få godkendt boliglånet i banken grundet personlige faktorer. Det er f.eks. alment kendt, at selvstændige og freelancere muligvis ikke har den faste indkomst, som banken ønsker som sikkerhed. Eller muligvis er din nye bolig i for dårlig stand til, at du kan få et boliglån i banken.

Den lidt dyrere låneløsning

Med Mit Boliglån får du lagt et realistisk budget, så du kender din økonomi både før og efter et lån uden om banken. Transparens er her et af nøgleordene.

Du skal være OBS på, at et ejendomskreditlån altid vil være dyrere end et klassisk realkreditlån gennem banken. Renten er således højere, men afhænger også af personlige forhold såsom udbetaling, rådighedsbeløb, boligens stand og ejerudgifter.

Husk, at du stiller din ejendom som sikkerhed for lånet.

100% trygt at låne via Mit Boliglån

Det er 100% trygt at optage lån uden om banken gennem Mit Boliglån, der hører under ejendomskreditselskabet Danmark ApS og bliver reguleret af Finanstilsynet. Præcis som tilfældet er med det klassiske banklån.

Du er altid velkommen til at tage en gratis og uforpligtende snak med teamet, hvis du vil høre mere om lån uden om banken. Du kan også bruge den gratis låneberegner samt læse de forskellige låneartikler på Mit Boliglåns hjemmeside, så du er godt rustet til at sætte penge i en villa, lejlighed, sommerhus eller andelsbolig.

Media Group Denmark lancerer nyt medie: Altomkendte29.5.2024 16:08:30 CEST | Pressemeddelelse

Media Group Denmark (MGDK) har netop lanceret deres nyeste digitale platform, Altomkendte, som er dedikeret til at levere nyheder og indhold om kendte personer fra både ind- og udland. Denne spændende nyhed bringer en ny dimension til MGDK's medieportefølje, og det lover at tiltrække stor bevågenhed blandt læsere, der interesserer sig for kendisnyheder og underholdning. En unik platform for kendisnyheder Altomkendte er skabt med henblik på at levere opdaterede og interessante historier om kendte personer. Platformen vil dække alt fra de nyeste sladderhistorier og eksklusive interviews til dybdegående profiler og analyser af kendtes livsstil og karriere. Det er MGDK's mål at skabe et medie, der ikke blot underholder, men også informerer og engagerer læserne med troværdig og relevant journalistik. Bag om Media Group Denmark MGDK har i mange år været en førende aktør i mediebranchen, kendt for at levere kvalitetsindhold på tværs af flere platforme. Med lanceringen af Altomkendte fortsætte

Optimal snerydning: Virksomheder og privatpersoner28.5.2024 09:49:55 CEST | Pressemeddelelse

Har du styr på, hvordan du har pligt til at rydde sne? Når vinteren gør sit indtog i Danmark, er det vigtigt at være forberedt på sne og is. Regler er en nødvendighed for at sikre sikkerheden for både private og erhvervsområder. Denne guide dækker reglerne for snerydning, både for private og virksomheder, samt praktiske råd til effektiv snerydning. Regler om snerydning og glatførebekæmpelse For virksomheder er reglerne strammere end for private husejere. Virksomheder har en udvidet pligt til at sikre, at deres ejendomme er tilgængelige og sikre for både medarbejdere og besøgende. Det indebærer, at der skal ryddes sne og saltes hyppigere, og områderne der skal vedligeholdes, kan være større. Manglende overholdelse af disse regler om snerydning kan resultere i betydelige bøder og erstatningsansvar, hvis nogen skulle komme til skade på grund af manglende vedligeholdelse. Det er vigtigt, at virksomheder har styr på reglerne om snerydning, har en plan og måske endda ansætter professionelle