Post-hardcore-trioen Future Palace vender tilbage til København og spiller i Pumpehuset 29. oktober 2024.

Future Palace er et tysk band med base i Berlin. De startede karrieren under svære omstændigheder med debutalbummet ’’Escape’’ (2020), der udkom lige inden pandemien lagde koncertstederne øde. Men på indspilningsfronten havde de stor succes og var i løbet af denne tid i stand til at få næsten 300.000 månedlige lyttere på Spotify. I løbet af 2021-22, hvor de alligevel ikke kunne komme ud at spille, fik de i samme periode udgivet efterfølgeren ’’Run’’ (2022).

Future Palace havde en ekstremt succesfuld "Run"-turné i 2023 og kan nu annoncere deres næste headliner-turné med shows over hele Europa i 2024, som inkluderer optrædener på store festivaler som Wacken Open Air, Novarock Festival, Greenfield Festival og Graspop Metal Meeting, for blot at nævne nogle få.

Oplev Future Palace i Pumpehuset 29. oktober 2024.

LIVE NATION ANNONCERER CONCERT WEEK 2024 MED BILLETRABATTER OG KONKURRENCER TIL NOGLE AF ÅRETS STØRSTE KONCERTER2.5.2024 12:00:00 CEST | Nyhed

I dag annoncerer Live Nation Concert Week 2024, den årligt tilbagevendende fejring af koncerter og live-oplevelser, der byder på aktiviteter i mere end 20 lande verden over i en hel uge. I Danmark løber Concert Week af stablen fra mandag 6. maj til søndag 12. maj 2024. Live Nations Concert Week hylder live-musikken ved at tilbyde fans eksklusive rabatter, konkurrencer og sætter fokus på Live Nations forskellige shows. I år fejrer Live Nation 10-års jubilæum for Concert Week i USA, og i Danmark er det tredje gang, at initiativet finder sted i. Her kommer Live Nation til at give tilbage til fans med særlige tilbud og konkurrencer i forbindelse med Concert Week. Man kan besøge www.livenation.dk/concert-week for at se de forskellige tiltag og konkurrencer gældende for Danmark. Dette vil bl.a. bestå af rabatbilletter* på udvalgte koncerter, konkurrencer, hvor man bl.a. kan vinde festival- og koncertpakker, samt mulighed for at vinde dette års hovedpræmie: et Live Nation årskort, der giver a