Live-udgaven af det populære podcast "MYRDET", drager landet rundt i efteråret 2024

Med Anders Grau og Sebastian Richelsen bag roret, drager live-udgaven af deres utroligt populære podcast "MYRDET" rundt i landet og besøger de fire største byer i efteråret 2024.

I efteråret 2024 drager makkerparret Anders Grau og Sebastian Richelsen landet rundt med en længe-ventet LIVE-udgave af deres voldsomt populære podcast ”MYRDET”.

Her tages historiens mest kuriøse og mystiske seriemordere under kyndig, kærlig og kontant behandling af den tidligere politibetjent Sebastian Richelsen og hans lunefulde makker, komiker Anders Grau.

Med flere millioner afspilninger af deres podcast samt tusindvis af trofaste lyttere ved udgivelse af afsnit er der altså tale om en ganske vellidt podcast, som ikke et sekund for tidligt rammer scenerne med en live-udgave.

MYRDET LIVE

KØBENHAVN, BREMEN TEATER - 11. NOVEMBER

ODENSE, MAGASINET - 14. NOVEMBER

AALBORG, SKRÅEN - 20. NOVEMBER

AARHUS, MUSIKHUSET -  28. NOVEMBER

BILLETSALGET STARTER 4. APRIL KL. 10.00

MERE INFO VIA: ALLTHINGSLIVE.DK

FOTO: PR
MYRDET LIVE - Anders Grau og Sebastian Richelsen

All Things Live Denmark er tidligere ICO Concerts, som er en af Nordens største og ældste koncertarrangører, og er gennem mere end 30 år en af de førerende selvstændige nordiske promoters. All Things Live Denmark promoverer årligt mere end 600 shows på tværs af Danmark, Skandinavien og resten af Europa med hovedfokus på koncerter samt national og international comedy.