Tropical Islands

Tropical Islands udvider: Europas største badeland åbner nyt hotelkompleks

Det kæmpestore ferieparadis Tropical Islands, beliggende lige uden for Berlin, slår  i april dørene op for et banebrydende hotelkompleks kaldet OHANA Lodges. Det nye projekt omfatter en helt ny hawaiiansk hotelby samt et underholdningsområde under navnet Ohana Town. Dermed udvides Europas i forvejen største tropiske eventyrverden med flere sengepladser, restauranter og underholdningsaktiviteter.

Udvidelsen af resortet består af i alt 150 hytter, hvor gæster kan nyde op til 36 kvadratmeter plads. De moderne hytter sikrer, at besøgende får den mest behagelige oplevelse, og som efter en lang dag i det tropiske badeland er det ideelle tilflugtssted. Overnattende gæster kan desuden nyde fordelene ved de stilfulde værelser i polynesisk-hawaiiansk tema, hvor man foruden familievenlige værelser, kan finde værelser til par samt luksuriøse værelser med king-size seng, stort badekar og tv. Udvidelsen øger antallet af senge fra 2.800 til 3.300, hvilket placerer Tropical Islands som en af Tysklands største indkvarteringsfaciliteter.

‘’Projektet nærmer sig færdiggørelse, hvilket betyder, at de første hytter nu er tilgængelige for booking. Vi er helt sikre på, at Ohana Lodges både vil leve op til vores gæsters forventninger, og samtidig bidrage til en bæredygtig udvikling af området,’’ udtaler Tropical Island General Manager, Chris Jung.

I forlængelse af OHANA Lodges finder man underholdningsområdet ‘Ohana Town’, som inden længe er færdigbygget. Her vil resortets gæster kunne finde en restaurant med tilstødende bar, seks bowlingbaner samt andre klassikere som poolborde, dart, shuffleboard, bordfodbold og karaoke. Uafhængig af ens ophold i Tropical Island, kan man gøre brug af både Ohana Lodges og Ohana Town’s faciliteter.

‘’Dette gør det muligt for gæster fra regionen at nyde et afslappende ophold i vores hyggelige hytter, uden at de er forpligtet til at gøre brug af alle attraktionerne,’’ forklarer Jung. ‘’På den måde bliver det oplagt for lokale familier, par eller enkeltpersoner til spontant at samles om en hyggelig aften med bowling eller karaoke.’’

Åbningen af Ohana Lodges er planlagt til april og markerer en milepæl i udviklingen af Tropical Islands Resort som den førende tropiske destination for ferie, fritid og underholdning i Europa.

Om Tropical Islands

Tropical Islands er en tropisk fritidspark beliggende i kommunerne Halbe og Krausnick-Groß Wasserburg i Landkreis Dahme-Spreewald i Brandenburg, Tyskland. Dette unikke feriested tilbyder eksotiske korte getaways med talrige attraktioner og forskellige indkvarteringsmuligheder. I en af verdens største fritstående haller kombineres Asien-Stillehavsregionen, Afrika og Sydamerika for at skabe en enestående oplevelse. Europas største tropiske ferieverden ligger cirka 60 kilometer syd for Berlin, på kanten af Spreewald. Siden åbningen i 2004 har Tropical Islands konstant udvidet sig. I dag byder dette tropiske paradis årligt omkring 1,2 millioner gæster velkommen, hvilket gør det til et af de mest populære rejsemål i Tyskland. Med over 500 medarbejdere er virksomheden også en af regionens vigtigste arbejdsgivere.

Følg pressemeddelelser fra Tropical Islands

Flere pressemeddelelser fra Tropical Islands