HusCompagniet styrker tilstedeværelsen i det Midtjyske med ny salgschef

Carsten Jæger Nørbjerg bliver HusCompagniets nye Salgschef i Herning, og kommer med sin lange erfaring i branchen til at spille en central rolle i virksomhedens fremadrettede vækststrategi i Midtjylland.

Carsten Jæger Nørbjerg bliver HusCompagniets nye Salgschef i Herning.

HusCompagniet har oplevet en stigende aktivitet og interesse i Midtjylland, og for at imødekomme dette potentiale og har man nu valgt at styrke teamet med en dedikeret Salgschef i Herning. Med en solid baggrund i byggebranchen som salgs- og marketingdirektør hos blandt andre Milton Huse, samt tidligere Partner og medstifter af byggefirmaet Hybel, skal Carsten Jæger Nørbjerg nu lede HusCompagniets fremadrettede salgsinitiativer i Herning.

Vi er utrolig glade for, at Carsten Jæger Nørbjerg nu bliver en central del af vores team i Herning. Med sin erfaring og ekspertise er vi overbeviste om, at han vil spille en afgørende rolle i vores fortsatte succes og vækst i regionen”, fortællerSøren Haugaard, Direktør for enfamiliehuse Danmark, HusCompagniet, og uddyber:

”Vi har et stort fokus på, at vores kunder oplever en kompetent og tryg proces, når de bygger nyt, og at de gennem hele processen kan få vejledning og rådgivning inden for områder som eksempelvis arkitektur, materialevalg og  vedvarende energiløsninger. Det kan Carsten Jæger Nørbjerg med sin betydelige erfaring fra branchen bidrage til”.

Stillingen som Salgschef i Herning bliver for Carsten Jæger Nørbjerg også et gensyn med HusCompagniet, da han i perioden 2008-2016 både var salgs- og marketingchef og senere afdelingschef i virksomheden.

”Jeg glæder mig utrolig meget til at få lov til at være med til udvikle kontoret i Herning. Det føles næsten som at komme hjem igen, fordi jeg jo har været i HusCompagniet før, og også ser frem til gensynet med mange gode kollegaer. Jeg er selv fra Holstebro, så jeg kender området utrolig godt, og det tror jeg bliver en kæmpe fordel i min nye rolle”, fortæller Carsten Jæger Nørbjerg.

Carsten Jæger Nørbjerg starter som Salgschef i Herning hos HusCompagniet den 1. april 2024.