Ari Abdul indtager Pumpehuset med mørk og dragende pop 12. august 2024

Ari Abdul er klar til at fortrylle Pumpehuset med mørk alternativ pop, når hun kommer til København 12. august 2024. Opvokset i Brooklyn, New York og med en opvækst præget af forskellige musikalske indflydelser, har Ari Abdul fundet sin egen unikke lyd og stil. Hendes ecuadorianske mor elskede latinamerikansk musik, hendes costaricanske/palæstinensiske far introducerede hende til klassisk rock, og hendes brødre var vilde med hiphop og metal.

Musik blev hurtigt et ekstra sprog for den unge sangerinde, men der gik mange år før hun turde dele sin stemme og talent med verden. I 2021 blev gnisten dog tændt og derfra gik det stærkt. I 2022 udgav Ari sin debutsingle ’Babydoll’ efterfulgt af den speedede version ’Babydoll (Speed)’. Begge versioner fik viral succes med over 128 mio. globale streams, 400 mio. TikTok-visninger og 420.000 TikTok-creations.

Ved at blande rumklangstunge bølger inspireret af shoegaze-kunstnere som The Neighborhood og Lana Del Rey, har Ari Abdul fundet sin helt egen unikke lyd. Hendes alternative stil, tiltalende visuelle identitet og moderne tilgang til musik, har allerede sikret hende fans verden over.

Oplev den unge og spirende stjerne, Ari Abdul, når hun kommer til Pumpehuset 12. august 2024!

Billetsalget starter onsdag 5. april kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Post-hardcore-trioen Future Palace vender tilbage til København og spiller i Pumpehuset 29. oktober 2024.5.4.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Future Palace er et tysk band med base i Berlin. De startede karrieren under svære omstændigheder med debutalbummet ’’Escape’’ (2020), der udkom lige inden pandemien lagde koncertstederne øde. Men på indspilningsfronten havde de stor succes og var i løbet af denne tid i stand til at få næsten 300.000 månedlige lyttere på Spotify. I løbet af 2021-22, hvor de alligevel ikke kunne komme ud at spille, fik de i samme periode udgivet efterfølgeren ’’Run’’ (2022).