Billigblomst A/S

Billigblomst åbner nr. 2 ud af 30 planlagte Billigblomst City-butikker

Billigblomst åbner nr. 2 Billigblomst City butik på Roskildevej i Valby. Butikken vil officielt åbne den 27. marts 2024 klokken 8.00.
Virksomheden har store ambitioner og kigger ind i en fremtid med etablering af 30 butikker i dette nye koncept.

Billede fra den første Billigblomst City butik i Kampmannsgade

Plantecenter kæden Billigblomst annoncerer åbningen af deres anden butik inden for deres nye koncept ’Billigblomst City’ på Roskildevej i Valby. Butikken vil officielt åbne den 27. marts 2024 klokken 8.00.

I november 2023, i forbindelse med åbning af deres første Billigblomst City i Kampmannsgade, meldte virksomheden ud, at ambitionerne for den nye kæde af City butikker er store. Virksomheden kigger ind i en fremtid med etablering af 30 butikker i dette nye koncept.

Billigblomst City er selvbetjeningsbutikker, som tilbyder kunderne en bekvem og fleksibel shopping oplevelse, hvor de kan erhverve deres favoritblomster og tilbehør af samme høje kvalitet og til de samme fordelagtige priser som i Billigblomsts plantecentre – dog med et mindre sortiment målrettet bylivet.

Deres store plantecentre strækker sig fra 4000 til 9000 m2, mens City butikkerne er mellem 200-300 m2. Virksomheden er åbne overfor nye lokationer til åbninger af City butikker og fortsætter aktivt jagten efter nye potentielle lokaler over hele landet.

"Vi er stolte af introducere vores anden Billigblomst City i Valby," udtaler ejeren af Billigblomst Brian Reenberg. " Vi har store ambitioner, og dette er kun den anden butik ud af en kæde på 30."

Butikken åbner officielt den 27. marts 2024 klokken 8.00, og de ser frem til at byde alle københavnere velkommen til den nye butik på Roskildevej i Valby.

Billigblomst City, Valby er i de gamle Irma lokaler på Roskildevej.
Alt forberedelse, opbygning og indretning er i fuld gang.

Om Billigblomst

Billigblomst genkendes hos de fleste som et havecenter med lavpris og hvor der ikke er skiltes med rådgivende service og pænt inventar.