Comwell A/S

Ny hoteldirektør på Comwell Klarskovgaard

Danskejede Comwell Hotels byder i dag velkommen til Lykke Brinkløv, ny hoteldirektør på Comwell Klarskovgaard. Lykke Brinkløv vil med sin stærke branche- og ledererfaring stå i spidsen for at drive hotellet med særligt fokus på at skærpe dets profil i erhvervsmarkedet.

PR-FOTO: Lykke Brinkløv, hoteldirektør Comwell Klarskovgaard

Lykke Brinkløv, som senest kommer fra en stilling som General Manager hos Scandic Ringsted, er netop tiltrådt i rollen som hoteldirektør for Comwell Klarskovgaard – hotelkædens arkitektoniske perle, der ligger smukt placeret nær Korsør og tæt på den vestsjællandske kyst.

Med sin seneste erhvervserfaring fra Scandic Ringsted kommer den nye direktør med solid erfaring fra branchen, som skal være med til at styrke hotellets position som det oplagte sted for møder, konferencer og seminarer.

"Det er en stor glæde at byde Lykke velkommen til Comwell-familien. Hendes erfaring i at skabe værdi for både forretningskunder og leisure-gæster vil utvivlsomt gøre Comwell Klarskovgaard til et endnu mere attraktivt sted. Sammen med ledergruppen og den øvrige organisation skal hun også sikre gæsterne gode madoplevelser og underbygge den fantastiske service, som vi er kendte for i Comwell,” lyder det fra Peter Schelde, CEO i Comwell Hotels.

Perfekte rammer til fordybelse

Den nye hoteldirektør, der blandt andet har beskæftiget sig indgående med organisationsudvikling og gæstetilfredshed, ser frem til at trække i arbejdsuniformen:

"Jeg glæder mig til at komme i gang – især til at lære hele teamet på hotellet godt at kende. Klarskovgaard har en enestående arkitektur og idyllisk beliggenhed, som gør det til det perfekte sted for fx seminarer. Og så er her en fantastisk atmosfære med rig mulighed for fordybelse over både én eller flere dage,” lyder det fra Lykke Brinkløv, Hoteldirektør for Comwell Klarskovgaard.

Lykke Brinkløv har flere års erfaring fra servicebranchen – herunder facility management, kantinedrift og forretningsudvikling. Ydermere har den nye hoteldirektør tidligere beskæftiget sig som uddannelsesleder og faglærer på erhvervsskolen ZBC i Slagelse.

PR-FOTO, Comwell Klarskovgaard

Om Comwell

Comwell er en danskejet og landsdækkende hotelkæde med hoteller i hele Danmark og ét i Sverige samt ODEON i Odense og Centralværkstedet og Smedien i Aarhus. I mere end 50 år har Comwell drevet møde- og konferencehoteller og har gennem årene høstet flere priser for deres møde-, service- og madkoncept.

Comwell var de første til at introducere danskerne for den moderne mødepakke tilbage i 1969. I dag er det stadig Comwells kerneforretning, og den professionelle rådgivning, indsigt, læringsværktøjer og sparring varetages af hotelkædens trænede MeetingDesignere. Comwell servicerer også uddannelses- og kursusforløb, workshops, jobsamtaler, bestyrelsesmøder, udstillinger og events og råder over knap 3.000 værelser samt 350 møde- og konferencelokaler.

Følg pressemeddelelser fra Comwell A/S

Flere pressemeddelelser fra Comwell A/S

Comwell Kolding modtager pris for sit sociale ansvar16.1.2024 09:12:13 CET | Pressemeddelelse

I Comwell Hotels går medarbejdere på arbejde hver dag for at gøre en forskel – en forskel for gæsterne og for hinanden. Et af de vigtigste fokusområder for arbejdskulturen i hotelkæden er at skabe et miljø, hvor der er plads til alle uden diskrimination. Comwell Kolding har netop høstet anerkendelse for et nærværende og imødekommende arbejdsmiljø fra Kolding Kommune med tildeling af prisen SammenomJOB 2023.