Zederkof A/S

Nyt samarbejde skal sikre udbredelsen af kreative teltløsninger i Norden

Fra 2024 har Zederkof A/S og hollandske Creative Structures indgået en ambitiøs aftale omkring salg af kreative teltløsninger på det nordiske marked med undtagelse af Finland.

Et nyt, ambitiøst og strategisk samarbejde er indgået mellem den danske møbelgrossist Zederkof A/S og den hollandske teltleverandør Creative Structures for at styrke begges position på primært det nordiske marked. Målet er at udbrede og positionere sig som den førende leverandør af professionelle teltløsninger i en større skala, end Zederkof hidtil har fokuseret på.

Med sine 20 års erfaring har Zederkof A/S blandt andet specialeret sig indenfor salg af professionelle teltløsninger til en bred vifte af brancher. Telte i professionel kvalitet har netop altid været et stort fokusområde for den vækstambitiøse virksomhed med domicil i Fredericia, hvorfor aftalen er et naturligt næste skridt.

Hollandske Creative Structures har siden 2009 været leverandør af højkvalitets og innovative teltløsninger og er aktiv i mere end 60 lande. De bevæger sig nu ind på det nordiske marked i trygge hænder, da Zederkof har stor erfaring med især det svenske og norske marked.

”Vi er meget begejstrede for, at Creative Structures har valgt os som samarbejdspartner i Norden. Med det store kundegrundlag og den ekspertviden vi har på teltløsninger, er vi sikre på, at vi hurtigt får skabt god interesse for produkterne, så de kan opleves, der hvor mennesker mødes” siger Camilla Rasmussen, Head of Sales & Marketing hos Zederkof A/S.

Eksklusivaftale forpligter

Med aftalen får Zederkof ret til eksklusivt at sælge de populære Bubbletelte fra Creative Structures i det nordiske marked med undtagelse af Finland. Eksklusiviteten omfatter dog ikke kun salg af teltløsningerne; med aftalen forpligter Zederkof sig til at inkorporere det fulde sortiment i deres, som omfatter innovative loungemøbler, barmoduler og borde samt fleksible udendørs underlag. Produktkategorier, der dog ikke ligger langt fra Zederkofs velkendte terræn.

”Der er fra begge parters side sat ambitiøse salgsmål, som vi, med vores ekspertviden og gode service, er sikre på at kunne indfri sammen med vores kunder, der ønsker kvalitet og sikkerhed for, at produktet indfrier deres forventninger” slutter Camilla Rasmussen.

Vil du have syn for sagen, bliver et udvalg af teltene udstillet på Zederkofs hovedkontor på Prins Christians Kvarter 28, 7000 Fredericia.

For henvendelser kontakt Head of Sales & Marketing Camilla Rasmussen på tlf. 22 11 80 30 eller cra@zederkof.dk

Billeder

Følg pressemeddelelser fra Zederkof A/S