En af USAs mest efterspurgte komikere kommer til Danmark

Komikeren Brad Williams er de seneste år blevet en af de mest efterspurgte komikere i hjemlandet USA, og i 2024 kan danske comedyfans glæde sig til at opleve ham live herhjemme, når han gæster Bremen Teater i København 8. september.

Brad Williams
Brad Williams Foto: PR

Brad Williams er i øjeblikket godt på vej til at kandidere til titlen som den sjoveste komiker i USA, og er samtidig blevet en af tidens mest efterspurgte amerikanske komikere.

Williams begyndte at optræde som standupkomiker allerede som teenager, og har haft succes med at turnere med sin comedy lige siden, hvor han har udsolgt prestigefyldte spillesteder over hele USA og resten af verden.

Det har ligeledes resulteret i et hav af TV-optrædener, herunder på The Tonight Show, Dave Attell’s Comedy Underground og Jimmy Kimmel Live. Hans første comedyspecial Fun Size var den bedst bedømte special på Showtime, og efterfølgeren, Daddy Issues, samt hans seneste banebrydende Netflix-special, The Degenerates, har kun gjort populariteten større.

Det er dog ikke kun på comedyscenernes skrå brædder, at Williams har gjort sig bemærket. Han er ligeledes en habil skuespiller, og har medvirket i talrige tv-shows og spillefilm, herunder Legit, Sam and Cat, Mind of Mencia, Pitboss, og haft en tilbagevendende rolle i Hulu's originale show Deadbeat, samt mindeværdige roller i flere film, herunder Little Evil, produceret af Scott Stuber (Ted), samt Netflix' originale Christopher Guest-film, Mascots, og senest Reno 911.

For nyligt blev Brad Williams den første standupkomiker til at headline et Cirque de Soleil-show i dets 30-årige historie. Showet blev en kæmpe succes, og Williams blev fremhævet for sin utrolige evne til at fange sit publikum.

Ud over stand-up og skuespil er Williams medskaber og medvært i en af verdens mest succesrige podcasts, About Last Night, sammen med vennen og komikeren Adam Ray, som var fast inventar på iTunes hitlister i løbet af dens fem år lange levetid.

Williams' humoristiske og inspirerende betragtninger om handicap, forhold, sex og etnicitet vinder fortsat publikums lattermuskler over. Hans høje energi, når han optræder live, resulterer ofte i stående bifald fra publikum, og hans show på Bremen Teater 8. september bliver med al sandsynlighed ingen undtagelse.

BRAD WILLIAMS
8. SEPTEMBER 2024 – BREMEN TEATER, KØBENHAVN
BILLETSALGET STARTER: 15. MARTS KL. 10
BILLETSALG VIA: ALLTHINGSLIVE.DK / TICKETMASTER.DK

Brad Williams
Foto: PR

All Things Live Denmark er tidligere ICO Concerts, som er en af Nordens største og ældste koncertarrangører, og er gennem mere end 30 år en af de førerende selvstændige nordiske promoters. All Things Live Denmark promoverer årligt mere end 600 shows på tværs af Danmark, Skandinavien og resten af Europa med hovedfokus på koncerter samt national og international comedy.