Dean Lewis' danske eventyr fortsætter, når han vender tilbage til Royal Arena fredag 21. februar 2025

DEAN LEWIS: THE LAST BIT OF US TOUR

FREDAG 21. FEBRUAR 2025

ROYAL ARENA

Sjældent har en udenlandsk artist formået at betage sine danske fans som den australske singer/ songwriter Dean Lewis. Det hele startede da han vandt danskernes hjerter med en surprise gæsteoptræden til finalen i det danske X-factor i 2022. Her optrådte han med sine hits ”Be Alright” og ”Half A Man”, der var blevet sunget af deltageren Tobias Floor tidligere i programmet. Pludselig blev Dean Lewis en ekstremt eftertragtet herre, og danskerne rev billetter væk til hans koncerter for at opleve ham live.

Lewis kvitterede med en omfattende Danmarks-tour i 2022, der bestod af syv udsolgte koncerter rundt i landet, inkl. to udsolgte koncerter i Forum Black Box i København og tre udsolgte koncerter på Train i Aarhus. Derefter kulminerede det hele med en koncert i Royal Arena i marts 2023. Dean Lewis’ danske eventyr sluttede dog ikke der, da Lewis i dag har annonceret at han vender tilbage til Royal Arena på sin kommende ”The Last Bit Of Us Tour” i 2025.

Dean Lewis har solgt 5,3 millioner albums/ EP'er på verdensplan, og hans musik har ramt mere end 10 mia. streams til dato. Dean blev indlemmet i Spotify-milliardklubben med sit hit ”Be Alright”, som nu har 4,6 mia. streams. ”Be Alright” er blevet certificeret 14 gange platin i Australien, 3 gange platin i USA, 2 gange platin i Storbritannien, samt platin i 22 andre lande. Derudover har Dean 3,1 mio. TikTok-følgere og 1,79 mio. YouTube-følgere.

Siden udgivelsen af hans debutalbum fra 2019, der toppede hitlisterne flere steder, vandt adskillige priser og blev certificeret flere gange platin, har Dean opbygget en stor fanbase på verdensplan. I 2022 udgav han sit andet album ”The Hardest Love”, der ramte ARIA Top-5 og havde singlerne ”How Do I Say Goodbye”, ”Hurtless” + ”Looks Like Me”. Dean sluttede 2022 af med at vinde TikTok-prisen i Australien for australske kunstnere med flest nye følgere, samt prisen som Australiens mest sete kunstner.

I 2023 hittede Dean endnu engang med sangen ”How Do I Say Goodbye”, der har mere end 1 mia. streams, er 2 gange platin i Australien & Schweiz, sølv i Storbritannien og platin i Canada, Norge, Sverige, Belgien, Holland og guld i USA, Italien, New Zealand og Tyskland. Den nåede Spotify Top-50 i 15 lande. Senest har han været aktuel med singlen ”Memories”, som er endnu en stærk og dybfølt sang, som er blevet Deans varemærke.

Billetpriser: PL1: 550 kr. + gebyr, PL2: 450 kr. + gebyr, PL3: 350 kr. + gebyr, GA: 550 kr. + gebyr, PL1 (kørestolsbillet): 550 kr. + gebyr.

Billetsalget starter 15. marts kl. 10:00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være Live Nation presale 14. marts kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger.

Den albumaktuelle, innovative pop-kunstner, Jazmin Bean, besøger Pumpehuset 13. oktober 202420.5.2024 18:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Jazmin Bean (de/dem) er født og opvokset i det nordlige London, og har sat baren høj for moderne popmusik, ikke kun som sanger-sangskriver, men også som multimediekunstner. Ved at lege med friktionen mellem sårbarhed og persona, mareridt og fantasi, traume og helbredelse, inviterer performeren med de mange facetter lytteren ind i deres enestående univers af alternativ, smitsom popmusik.