Mentech blir autorisert Gorenje Group Nordic A/S-partner

Mentech og Gorenje Group Nordic A/S, med merker som ASKO, Gorenje og Hisense, har startet et stort og eksklusivt samarbeid. Gorenje Group Nordic A/S, kjent for å lage høykvalitets husholdningsapparater med lettforståelig teknologi, har valgt Mentech, som har mange autoriserte serviceverksteder, til å reparere deres produkter. Mentech og Gorenje Group Nordic A/S ser begge frem til dette nye samarbeidet med stor entusiasme.

Unikt partnerskap – enestående i Danmark

Gorenje Group Nordic A/S har valgt Mentech som sin partner for å håndtere reparasjoner direkte hos kundene for alle deres produkter. Dette partnerskapet er helt spesielt, og både Mentech og Gorenje Group Nordic A/S er utrolig glade og spente for de nye mulighetene det medfører. Gorenje Group Nordic A/S har stolt gitt sin tillit til Mentech, hovedsakelig fordi de er imponert over Mentechs innovative tilnærming og deres skreddersydde systemer. Høy kundetilfredshet har også spilt en avgjørende rolle i realiseringen av dette samarbeidet.

Takket være denne nye avtalen kan Mentech nå tilby direkte hjelp til alle deres kunder når deres Gorenje-produkter trenger en kjærlig hånd. Mentechs dyktige teknikere vil besøke kundene i spesialtilpassede biler for å utføre reparasjoner der det passer kunden.

Gorenje Group Nordic – design-drevne innovatører

Gorenje Group Nordic A/S markedsfører fire forskjellige merker i de nordiske landene: Gorenje, Hisense, UPO og deres premiummerke ASKO. Fra deres nordiske hovedkontor i Glostrup dekker de salget til de nordiske markedene. Konsernet har produksjon i hele Europa og utviklingssentre i Sverige, Nederland, Tsjekkia og Slovenia, så de er virkelig internasjonale.

Siden 2018 har Gorenje vært en del av Hisense-konsernet, som er en av verdens ledende produsenter av elektronikk og hvitevarer med 100.000 ansatte globalt og en omsetning på over 25 milliarder EUR.

Mentech

Siden 2009 har Mentech vært kjent for sin eksepsjonelle kundeservice, innovative løsninger og sitt engasjement i å forlenge levetiden på elektroniske apparater. Med autoriserte verksteder spredt over Danmark, Norge og Sverige, står Mentech klar til å gjøre en forskjell.

Mot en lysere og mer bærekraftig fremtid

Mentech og Gorenje Group Nordic A/S er spente på å utforske dette nye samarbeidet. Fra Mentechs side lyder det:

"Vi er utrolig stolte og glade for dette samarbeidet. Vi ser frem til å glede enda flere kunder sammen med Gorenje Group Nordic A/S. En stor takk til Gorenje Group Nordic A/S for deres store tillit."

Dette partnerskapet markerer et viktig skritt mot en grønnere og mer bærekraftig fremtid. Mentech er takknemlige for denne muligheten og ser lyst på de kommende utfordringene og mulighetene dette samarbeidet vil bringe.

Brian Asmussen, CCO i Gorenje Group Nordic, uttaler:

"Vi har et ønske om å løfte Customer Care og våre merker til neste nivå, produktene blir mer integrerte i våre husholdninger, noe som betyr at hvitevarer er en del av hjemmets elektroniske univers. Dette stiller naturligvis andre krav til våre servicepartnere og egne teknikere, og nettopp Mentech har erfaringen fra alle nevnte produktgrupper og ser, akkurat som Gorenje Group Nordic, at denne utviklingen er et must for å tilby den beste servicen til våre kunder.

Vi har en felles og helhetlig for forståelse rundt kundetilfredshet, rask og profesjonell håndtering av serviceoppgaver, og vi ser frem til å utvikle vårt samarbeid de kommende årene."

Mentech Glostrup facade
Mentech Glostrup facade 3

Andre språk

Følg pressemeldinger fra Mentech A/S

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Mentech A/S på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Mentech A/S

Mentech och Rejoose ingår stort strategiskt samarbete9.2.2024 11:58:00 CET | Pressemeddelelse

Mentech AB ingår ett omfattande strategiskt samarbete med Rejoose, kända för sina validerade och trovärdiga CO2-beräkningar. Rejoose leder även kampen mot greenwashing. Detta nya partnerskap symboliserar ett hållbart initiativ mellan två företag som delar visionen om att göra det enklare än någonsin för företag och privatpersoner att hantera företags CO2-utsläpp och hur mycket de sparar genom att reparera sina elektroniska enheter hos en auktoriserad serviceverkstad som Mentech.

Mentech og Rejoose inngår stort strategisk samarbeid9.2.2024 11:58:00 CET | pressemelding

Mentech A/S inngår et omfattende strategisk samarbeid med Rejoose, kjent for deres validerte og troverdige CO2-beregninger. Rejoose står også i spissen for å bekjempe grønnvasking. Dette nye partnerskapet symboliserer et bærekraftig tiltak mellom to selskaper som deler visjonen om å gjøre det enklere enn noensinne for bedrifter og enkeltpersoner å få kontroll på bedrifters CO2-forbruk og på hvor mye de sparer ved å få sine elektroniske enheter reparert hos et autorisert serviceverksted som Mentech.