Nye tider for sikkerhedssko

Når man arbejder inden for et håndværksfag, er fodtøjet yderst vigtigt for både ens kollegers og ens egen sikkerhed.

Foto : Pexels

Sikkerhedssko har ikke et ry for at være stilrene eller have det pæneste design. Men tiderne er skiftet, og der er kommet nye sikkerhedssko ud på markedet, der har et flot design uden at gå på kompromis med sikkerhedsskoens vigtigste egenskab: at beskytte foden. Er du på udkig efter nye kvalitets sikkerhedssko og ESD sko til dine medarbejdere, eller står du og skal have skiftet de slidte sko ud, kan du læse med videre og blive introduceret for en ekspert inden for sikkerhedsudstyr i top klasse.

Din fod, din sikkerhed, deres ekspertise

D-S Sikkerhedsudstyr har i mere end 70 år udstyret både private og virksomheder med værnemidler, arbejdsmiljø løsninger, teknisk udstyr og meget mere. Med deres professionelle sikkerhedskonsulenter ved hånden er de med til at rådgive private såvel som virksomheder i, hvad der er de rette produkter for dem. Deres mangeårige erfaring på markedet gør, at de kan tilbyde deres kunder den bedste rådgivning i form af en bred viden om personlige værnemidler. Din sikkerhed er deres vision, og de står klar til at kunne hjælpe dig.

Sikkerhedssko til alle formål og årstider

Det kan virke uoverskueligt at skulle købe nye sikkerhedssko. Men D-S Sikkerhedsudstyr har gjort det til en nem opgave, da de har skabt et overskueligt overblik over deres sortiment af kvalitets sikkerhedssko . Deres store sortiment af sikkerhedssko omhandler bl.a. asfalt sko, gæstesko, støvler og sikkerhedssko til alle årstiderne. Udover et stort udvalg af sikkerhedssko, forhandler de også tilbehør til sikkerhedsskoene, der indebærer bl.a. strømper og indlægssåler. Det har aldrig været nemmere at købe sikkerhedsudstyr.

ESD sko i både store og små størrelser

Udover at have et bredt sortiment af sikkerhedssko, har de også et godt udvalg af ESD godkendt fodtøj, hvor du kan købe ESD sko med og uden sikkerhed. ESD skoene uden sikkerhed er til arbejdspladser, hvor tåværn, tåkappe og sømværn ikke er nødvendigt. Ligesom de har tilbehør til normale kvalitets sikkerhedssko, sælger de også tilbehør specifikt fremstillet til ESD sko. Her har de et lille men fint udvalg af ESD arbejds sokker. Supplerende til deres udvalg af ESD sko og tilbehør, har de også ESD handsker. Undgå statisk elektricitet med ESD sko og klæd dine medarbejdere på i ESD sikkerhedsudstyr fra top til tå.