Det progressive metalband, Unprocessed, vælter BETA lørdag 5. oktober

Unprocessed er et progressivt metalband fra Tyskland, bestående af Manuel Gardner Fernandes (Vokal, Guitar), Christoph Schultz (Guitar), David John Levy (Bas & Keys) og Leon Pfeifer (Trommer).

Unprocessed  er kendt for deres innovative tilgang inden for den moderne og progressive metalscene og hyldes for deres unikke evne til at skubbe til grænserne inden for disse genrer. Deres seneste album fra december 2023, '...And Everything In Between', er det mest vellykkede album Unprocessed har skabt ifølge kritikerne. Smukt melodisk, intenst, teknisk imponerende og fyldt med stærke hooks - det er albummet, der putter på landkortet som et act, man skal holde øje med.

“…And Everything In Between is rife with immense hooks, plus some tasteful cameos from fellow guitar gods Polyphia.” - Metal Hammer

“Heavy enough to make Meshuggah drop a bollock” - Guitar.com

“A standout album for fans of progressive and alternative metal.” - Knotfest

Den tyske kvartet repræsenterer en ny udvikling inden for futuristisk guitar-drevet metal. Oplev dette lørdag 5. oktober når Unprocessed spiller på BETA.

Billetpriser: 150 kr + gebyr

Billetsalget starter fredag 8. marts kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Den amerikanske singer-songwriter, David Kushner, giver koncert i Store VEGA d. 16. februar 2025 i forbindelse med sin The Dichotomy Tour19.8.2024 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Singer-songwriter David Kushner oprindeligt fra Chicago, nu baseret i Los Angeles, blev meget hurtigt berømt i 2022 med sangene "Miserable Man" og "Mr. Forgettable" fra sin debut-EP, "Footprints I Found". De to sange fik på under et år samlet set 1 milliard streams! Derudover opnåede singlen "Daylight", udgivet i 2023, platinstatus få måneder efter udgivelsen.