ReadyBox ApS

ReadyBox vil styrke det personlige beredskab i hjemmet og gøre Danmark mere robust

En landsdækkende undersøgelse foretaget af Norstat for ReadyBox fra januar i år viser, at knap halvdelen – 44% - af danskerne vil opleve øget tryghed ”i høj grad” eller ”i meget høj grad” ved at vide, at de havde en beredskabsløsning i deres hjem.

Alt-i-en-beredskabs-box

ReadyBox er en nystartet virksomhed, der tilbyder danskerne en alt-i-én beredskabskasse. Kassen skal udstyre danske hjem med de essentielle forsyninger, beredskab og information der er anbefalet for at vi kan klare os selv i en krise situation.

Founder af ReadyBox, David Heilmann, udtaler:  ”Hvis vi skal opnå et robust samfund, hvor et højt antal af de danske husstande kan klare sig selv, så er der i mine øjne behov for en nem og bekvem løsning til de alle dem, der ikke har tid eller mulighed for at sætte sig ind i det relativt komplicerede og tidskrævende arbejde det er, at samle alle de nødvendige produkter.”

Hvad indeholder en ReadyBox?

Indholdet er udvalgt på baggrund af eksperternes anbefalinger og dækker de grundlæggende behov: Fra drikkevand til førstehjælpsudstyr, personlige hygiejneartikler, lys, varme og elektronik, kommunikationsudstyr, og essentielle værktøjer. Vi har også inkluderet en guide om personligt beredskab og nødsituationer, som er tilpasset til danske forhold. Hertil kan man vælge at tilkøbe varianter af nødmad med op til 25 års holdbarhed, så man også her kan skabe tryghed.

Tilgængelighed

ReadyBox er fra i dag tilgængelig på vores hjemmeside www.readybox.dk. Med et enkelt klik kan du gøre din husstand mere forberedt og tryg.

Foto: Stine Heilmann
David Heilmann, Founder af ReadyBox

Om ReadyBox

ReadyBox er grundlagt i 2024 med en vision om at fremme personlig og fælles modstandsdygtighed i vores samfund. Ud af mange alternativer er ReadyBox et produkt til alle dem, der ønsker en nem tilgængelig løsning