Meresalg Marketing

Topchef, Martin Thaysen tiltræder som ny CEO for Green Energy den 1. marts 2024

Del

En ny æra begynder: Martin Thaysen overtager posten som CEO og fører Green Energy mod nye horisonter

Green Energy er glade for at meddele, at Martin Thaysen officielt overtager posten som CEO den 1. marts 2024. Dette CEO-skifte repræsenterer en vigtig milepæl for virksomheden og markerer et afgørende skridt mod visionen om globalt lederskab inden for grøn energi.

Fra Mærsk til Green Energy

Martin Thaysen er en internationalt erfaren CEO med stor erfaring og viden om logistik- og transportsektoren. Hans imponerende baggrund og erfaring fra erhvervslivet i ind- og udland omfatter Executive Vice President og Managing Director for Kina hos CEVA Logistics og 18 års erfaring hos A.P. Møller-Mærsk. Han har også haft nøgleroller i flere andre virksomheder, herunder Chief Commercial Officer hos Controlant og Group CEO hos The Santa Fe Group.

"Dette er et spændende kapitel i Green Energys historie, og jeg er begejstret for at overtage rollen som CEO," siger Martin Thaysen, og tilføjer " Klimaforandringer er uden tvivl en af de største udfordringer, og det er afgørende, at vi handler nu ved at drage fordel af eksisterende teknologier, der også er økonomisk fordelagtige. Det, der imponerer mig ved Green Energys solarteknologi, er dens mange anvendelsesmuligheder. Det er et velafprøvet og testet produkt, der har bevist, at det kan bidrage til at fremme dekarboniseringen af virksomheder.”

Den næste æra

Store ambitioner og konstant vækst tegner billedet, når man ser på Green Energy. Som CEO vil Martin Thaysen føre Green Energy fremad og til frontlinjen i det globale landskab for bæredygtig energi. Med sin omfattende baggrund som leder af multinationale virksomheder og dokumenterede evne til at skabe vækst på forskellige markeder er Thaysen godt rustet til at føre Green Energy til hidtil usete højder af succes og etablere sin position som frontløber inden for bæredygtige energiløsninger verden over.

"Vi har set frem til at byde Martin Thaysen velkommen. Martin er en hands-on og strategisk leder med et solidt fokus på kunder og mennesker. I sin seneste rolle stod Martin i spidsen for en høj omsætningsvækst hos en anden digital tech scale-up - hvilket gør ham til en ideel leder for Green Energy, når vi sigter mod globalt lederskab," siger Hans Peter Michelet.

Martin Thaysen tager over som CEO efter Hans Peter Michelet. Michelet har fungeret som midlertidig CEO siden Karl Andreassen meddelte sin afgang fra stillingen ved udgangen af 2023. Efter Martin Thaysens tiltrædelse som CEO vil Michelet genoptage sin rolle som bestyrelsesformand.

Læs mere om Green Energy på www.mipv.pro

Kontakter

Mail: nadja.ahrenfeldt@ge-scan.com
Telefon: +45 93 395 160

Green Energy Group er førende leverandør af mobile og fleksible solcelleløsninger til transport og letvægtstag. De leverer innovative og bæredygtige løsninger og er med deres brancheførende teknologi dedikerede til at drive fremtidens grønne energiløsninger og gøre en positiv forskel for vores planet.

Følg pressemeddelelser fra Meresalg Marketing

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Meresalg Marketing

Hvad er Google SGE? Sådan bliver du klar til fremtidens SEO15.7.2024 16:23:41 CEST | Pressemeddelelse

Med den stadigt skiftende digitale verden er det vigtigt at holde sig opdateret på de nyeste trends inden for søgemaskineoptimering (SEO). En af de mest spændende og innovative udviklinger på området er Google Search Generative Experience (SGE). Men hvad er Google SGE, og hvordan kan du forberede dig på fremtidens SEO? Her dykker vi ned i konceptet og giver dig indsigt i, om det er en god idé at samarbejde med et erfarent SEO-bureau.

Nemt og hurtigt årsregnskab - Sådan revolutionerer Digital Revisor processen8.7.2024 10:56:47 CEST | Pressemeddelelse

I erhvervslivet udgør årsregnskabet en afgørende dokumentation, der sammenfatter virksomhedens økonomiske aktiviteter i løbet af et regnskabsår. For virksomheder klassificeret under den danske årsregnskabslov som klasse B, klasse C eller D, herunder børsnoterede virksomheder, er det ikke blot et krav, men en juridisk forpligtelse at udarbejde og indberette årsrapporter til Erhvervsstyrelsen.

Vand med logo øger virksomheders branding25.6.2024 11:59:23 CEST | Pressemeddelelse

At investere i vandflasker er en effektiv måde at integrere branding i hverdagen på, som både medarbejdere og kunder vil sætte pris på. Det skyldes blandt andet: 1. Øget brandgenkendelse Når medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere bruger vandflasker med dit logo, øger det synligheden af din virksomhed. Hver gang flasken bruges i offentlige rum, på kontoret, til møder eller events, bliver dit brand eksponeret for en bredere målgruppe. Det skaber en konstant påmindelse om din virksomheds tilstedeværelse og styrker brandgenkendelsen. 2. Bæredygtig profil Ved at tilbyde genanvendelige vandflasker med logo viser din virksomhed, at den værdsætter bæredygtighed og miljøbevidsthed. Engangsplastikflasker er en stor belastning for miljøet, og ved at skifte til genanvendelige alternativer bidrager din virksomhed til at reducere plastikaffald. Dette kan forbedre virksomhedens omdømme og appellere til miljøbevidste kunder og partnere. 3. Medarbejdertrivsel og sundhed At tilbyde vandflasker ti

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye