PÅ GRUND AF STOR EFTERSPØRGSEL TILFØJES EKSTRA JUSTIN TIMBERLAKE SHOW i KØBENHAVN

PÅ GRUND AF STOR EFTERSPØRGSEL TILFØJER JUSTIN TIMBERLAKE ET EKSTRA SHOW I KØBENHAVN PÅ THE FORGET TOMORROW WORLD TOUR.

Torsdag 29. august, Royal Arena

Fredag 30. august, Royal Arena – NETOP TILFØJET

Det officielle billetsalg til begge shows starter i morgen fredag 1. marts kl. 10.00

JUSTIN TIMBERLAKE ‘THE FORGET TOMORROW WORLD TOUR’ 2024

Nyt album Everything I Thought It Was udkommer 15. marts via RCA Records – Forudbestil HER

Artist foto og hi-res tour art, download HER.

Den 1. marts, 2024 – På grund af stor efterspørgsel fra fans annoncer den berømte musiker, skuespiller og entertainer, Justin Timberlake, et ekstra show i København til den længe ventede europæiske og britiske del af ’The Forget Tomorrow World Tour’. Touren er produceret af Live Nation og inkluderer shows i Polen, Tyskland, Belgien, Storbritannien, Holland, Danmark, Sverige og Frankrig. Fuld tour-plan og billetdetaljer via JustinTimberlake.com.

Den multi-award-vindende kunstner udgav for nyligt sin nye single "Drown" via RCA Records - klik HER for at lytte. Timberlake vil spille fanfavorithits sammen med sange fra sit kommende nye album Everything I Thought It Was, såsom “Selfish” og hans seneste single Drown[1]  der er ude nu. Hans sjette studiealbum Everything I Thought It Was udkommer 15. marts, forudbestil den HER.

Billetsalget til begge Royal Arena shows starter fredag 1. marts kl. 10.00 via livenation.dk, ticketmaster.dk og justintimberlake.com

BILLETPRISER: Billetpriser for Royal Arena shows: PL1: 1.200,- / Ståplads: 900,- / PL2: 900,- / PL3: 750,- / PL4: 550 kr. + gebyr

VIP: Turnéen vil også byde på en række VIP-pakker og oplevelser, så fans kan tage deres koncertoplevelse til næste niveau. Pakker varierer, men inkluderer billetter i den eksklusive VIP Stage Bar-sektion med service ved sædet hele aftenen, specialdesignet VIP-gaveelement, tidlig adgang til spillestedet, med mere. For yderligere information, besøg vipnation.eu.

OM JUSTIN TIMBERLAKE

Justin Timberlake er en alsidig entertainer, sangskriver, pladeproducer, sangskriver og skuespiller. I løbet af sin karriere har han solgt over 54 millioner albums og 63 millioner singler globalt, og yderligere 70 millioner plader som forsanger for *NSYNC. Justin har vundet 10 GRAMMY Awards inden for genrerne pop, dance og R&B, herunder hans succesfulde soloalbums Man of the Woods, The 20/20 Experience, FutureSex/LoveSounds og hans debut soloalbum, Justified - samt hans samarbejder med Jay-Z. Han har opnået over 23 milliarder lyd- og videoafspilninger globalt og vundet fire Emmy Awards for sine mindeværdige optrædener i "Saturday Night Live." På det store lærred har han lånt sin stemme til DreamWorks' animerede franchise-succes, TROLLS, herunder den tredje film, TROLLS BAND TOGETHER fra 2023. Hans hit "Can't Stop the Feeling!" fra TROLLS blev nomineret til "Bedste originale sang" ved Academy Awards i 2017.

Følg Justin Timberlake:

Official Website | Instagram | YouTube

Foto af Justin TImberlake Photo Credit_ Charlotte Rutherford
Justin TImberlake Photo Credit_ Charlotte Rutherford

Post-hardcore-trioen Future Palace vender tilbage til København og spiller i Pumpehuset 29. oktober 2024.5.4.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Future Palace er et tysk band med base i Berlin. De startede karrieren under svære omstændigheder med debutalbummet ’’Escape’’ (2020), der udkom lige inden pandemien lagde koncertstederne øde. Men på indspilningsfronten havde de stor succes og var i løbet af denne tid i stand til at få næsten 300.000 månedlige lyttere på Spotify. I løbet af 2021-22, hvor de alligevel ikke kunne komme ud at spille, fik de i samme periode udgivet efterfølgeren ’’Run’’ (2022).