PÅ GRUND AF STOR EFTERSPØRGSEL TILFØJES EKSTRA JUSTIN TIMBERLAKE SHOW i KØBENHAVN

PÅ GRUND AF STOR EFTERSPØRGSEL TILFØJER JUSTIN TIMBERLAKE ET EKSTRA SHOW I KØBENHAVN PÅ THE FORGET TOMORROW WORLD TOUR.

Torsdag 29. august, Royal Arena

Fredag 30. august, Royal Arena – NETOP TILFØJET

Det officielle billetsalg til begge shows starter i morgen fredag 1. marts kl. 10.00

JUSTIN TIMBERLAKE ‘THE FORGET TOMORROW WORLD TOUR’ 2024

Nyt album Everything I Thought It Was udkommer 15. marts via RCA Records – Forudbestil HER

Artist foto og hi-res tour art, download HER.

Den 1. marts, 2024 – På grund af stor efterspørgsel fra fans annoncer den berømte musiker, skuespiller og entertainer, Justin Timberlake, et ekstra show i København til den længe ventede europæiske og britiske del af ’The Forget Tomorrow World Tour’. Touren er produceret af Live Nation og inkluderer shows i Polen, Tyskland, Belgien, Storbritannien, Holland, Danmark, Sverige og Frankrig. Fuld tour-plan og billetdetaljer via JustinTimberlake.com.

Den multi-award-vindende kunstner udgav for nyligt sin nye single "Drown" via RCA Records - klik HER for at lytte. Timberlake vil spille fanfavorithits sammen med sange fra sit kommende nye album Everything I Thought It Was, såsom “Selfish” og hans seneste single Drown[1]  der er ude nu. Hans sjette studiealbum Everything I Thought It Was udkommer 15. marts, forudbestil den HER.

Billetsalget til begge Royal Arena shows starter fredag 1. marts kl. 10.00 via livenation.dk, ticketmaster.dk og justintimberlake.com

BILLETPRISER: Billetpriser for Royal Arena shows: PL1: 1.200,- / Ståplads: 900,- / PL2: 900,- / PL3: 750,- / PL4: 550 kr. + gebyr

VIP: Turnéen vil også byde på en række VIP-pakker og oplevelser, så fans kan tage deres koncertoplevelse til næste niveau. Pakker varierer, men inkluderer billetter i den eksklusive VIP Stage Bar-sektion med service ved sædet hele aftenen, specialdesignet VIP-gaveelement, tidlig adgang til spillestedet, med mere. For yderligere information, besøg vipnation.eu.

OM JUSTIN TIMBERLAKE

Justin Timberlake er en alsidig entertainer, sangskriver, pladeproducer, sangskriver og skuespiller. I løbet af sin karriere har han solgt over 54 millioner albums og 63 millioner singler globalt, og yderligere 70 millioner plader som forsanger for *NSYNC. Justin har vundet 10 GRAMMY Awards inden for genrerne pop, dance og R&B, herunder hans succesfulde soloalbums Man of the Woods, The 20/20 Experience, FutureSex/LoveSounds og hans debut soloalbum, Justified - samt hans samarbejder med Jay-Z. Han har opnået over 23 milliarder lyd- og videoafspilninger globalt og vundet fire Emmy Awards for sine mindeværdige optrædener i "Saturday Night Live." På det store lærred har han lånt sin stemme til DreamWorks' animerede franchise-succes, TROLLS, herunder den tredje film, TROLLS BAND TOGETHER fra 2023. Hans hit "Can't Stop the Feeling!" fra TROLLS blev nomineret til "Bedste originale sang" ved Academy Awards i 2017.

Følg Justin Timberlake:

Official Website | Instagram | YouTube

Foto af Justin TImberlake Photo Credit_ Charlotte Rutherford
Justin TImberlake Photo Credit_ Charlotte Rutherford

Det australske punkrockband, Trophy Eyes, spiller i Pumpehuset torsdag d. 3. oktober 2024. De tager Split Chain med som support.18.7.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Trophy Eyes er et australsk punkrockband, der består af John Floreani (vokal), Jeremy Winchester (bas og vokal), Blake Caruso (trommer) og Josh Campiao (guitar). Trophy Eyes brød igennem med deres debutalbum "Mend, Move On" i 2014, som blev rost for dets ærlighed og energi. Herefter begyndte bandet at turnere internationalt og opbygge en dedikeret fanbase. Deres efterfølgende udgivelser, herunder albummet "Chemical Miracle" fra 2016 og "The American Dream" fra 2018, cementerede deres position som en betydningsfuld stemme inden for moderne punkrock.

Den energiske glamrock stjerne, Michael Monroe, spiller i Pumpehuset 10. september 202410.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Michael Monroe, født Matti Fagerholm, er en markant figur inden for rockmusikken, kendt som forsanger i det finske glamband Hanoi Rocks. Bandet, som blev dannet i 1979, fik hurtigt international anerkendelse for deres unikke glam rock-stil og blev en vigtig del af rockscenen i 1980'erne. Efter Hanoi Rocks' opløsning i midten af 1980'erne begyndte Monroe en succesfuld solo-karriere, hvor han udgav flere album og fortsatte med at turnere og udgive ny musik.

Det indflydelsesrige heavy metal-band, Queensrÿche, vender tilbage til Pumpehuset torsdag 6. februar 202510.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det amerikanske heavy metal-band, Queensrÿche, blev dannet i 1982 i Bellevue, Washington, og er grundlagt af guitaristerne Michael Wilton og Chris DeGarmo, bassist Eddie Jackson, trommeslager Scott Rockenfield og sanger Geoff Tate. De blev hurtigt kendt for deres unikke lyd, der kombinerede elementer af progressiv rock og heavy metal, samt deres komplekse og konceptuelle sangtekster.