PÅ GRUND AF STOR EFTERSPØRGSEL TILFØJES EKSTRA JUSTIN TIMBERLAKE SHOW i KØBENHAVN

PÅ GRUND AF STOR EFTERSPØRGSEL TILFØJER JUSTIN TIMBERLAKE ET EKSTRA SHOW I KØBENHAVN PÅ THE FORGET TOMORROW WORLD TOUR.

Torsdag 29. august, Royal Arena

Fredag 30. august, Royal Arena – NETOP TILFØJET

Det officielle billetsalg til begge shows starter i morgen fredag 1. marts kl. 10.00

JUSTIN TIMBERLAKE ‘THE FORGET TOMORROW WORLD TOUR’ 2024

Nyt album Everything I Thought It Was udkommer 15. marts via RCA Records – Forudbestil HER

Artist foto og hi-res tour art, download HER.

Den 1. marts, 2024 – På grund af stor efterspørgsel fra fans annoncer den berømte musiker, skuespiller og entertainer, Justin Timberlake, et ekstra show i København til den længe ventede europæiske og britiske del af ’The Forget Tomorrow World Tour’. Touren er produceret af Live Nation og inkluderer shows i Polen, Tyskland, Belgien, Storbritannien, Holland, Danmark, Sverige og Frankrig. Fuld tour-plan og billetdetaljer via JustinTimberlake.com.

Den multi-award-vindende kunstner udgav for nyligt sin nye single "Drown" via RCA Records - klik HER for at lytte. Timberlake vil spille fanfavorithits sammen med sange fra sit kommende nye album Everything I Thought It Was, såsom “Selfish” og hans seneste single Drown[1]  der er ude nu. Hans sjette studiealbum Everything I Thought It Was udkommer 15. marts, forudbestil den HER.

Billetsalget til begge Royal Arena shows starter fredag 1. marts kl. 10.00 via livenation.dk, ticketmaster.dk og justintimberlake.com

BILLETPRISER: Billetpriser for Royal Arena shows: PL1: 1.200,- / Ståplads: 900,- / PL2: 900,- / PL3: 750,- / PL4: 550 kr. + gebyr

VIP: Turnéen vil også byde på en række VIP-pakker og oplevelser, så fans kan tage deres koncertoplevelse til næste niveau. Pakker varierer, men inkluderer billetter i den eksklusive VIP Stage Bar-sektion med service ved sædet hele aftenen, specialdesignet VIP-gaveelement, tidlig adgang til spillestedet, med mere. For yderligere information, besøg vipnation.eu.

OM JUSTIN TIMBERLAKE

Justin Timberlake er en alsidig entertainer, sangskriver, pladeproducer, sangskriver og skuespiller. I løbet af sin karriere har han solgt over 54 millioner albums og 63 millioner singler globalt, og yderligere 70 millioner plader som forsanger for *NSYNC. Justin har vundet 10 GRAMMY Awards inden for genrerne pop, dance og R&B, herunder hans succesfulde soloalbums Man of the Woods, The 20/20 Experience, FutureSex/LoveSounds og hans debut soloalbum, Justified - samt hans samarbejder med Jay-Z. Han har opnået over 23 milliarder lyd- og videoafspilninger globalt og vundet fire Emmy Awards for sine mindeværdige optrædener i "Saturday Night Live." På det store lærred har han lånt sin stemme til DreamWorks' animerede franchise-succes, TROLLS, herunder den tredje film, TROLLS BAND TOGETHER fra 2023. Hans hit "Can't Stop the Feeling!" fra TROLLS blev nomineret til "Bedste originale sang" ved Academy Awards i 2017.

Følg Justin Timberlake:

Official Website | Instagram | YouTube

Foto af Justin TImberlake Photo Credit_ Charlotte Rutherford
Justin TImberlake Photo Credit_ Charlotte Rutherford

Oplev An Evening with Haken når det progressive rockband besøger Bremen Teater 9. september 2024 og udfolder hele ’’Fauna’’- albummet19.4.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Haken er et engelsk progressivt rockband dannet i 2007 af multiinstrumentalisten Richard Henshall, guitaristen Matthew Marshall og vokalisten Ross Jennings. Bandet har etableret sig som en af de mest unikke aktører inden for den moderne progressive rockscene, kendt for deres komplekse musikalske arrangementer, virtuositet og dybdegående lyrisk indhold. Hakens musik kombinerer elementer af progressive rock, metal og jazz, og skaber dermed deres unikke lyd.