Nu kan du designe dit abonnement hos Flexii præcis, som du vil have det
Flexii vil gøre op med, at prisbevidste telekunder betaler for noget, de reelt ikke bruger. Derfor lancerer Flexii i dag et nyt koncept, hvor man selv kan slå til og fra, hvad man ønsker i sit mobilabonnement. På den måde får man kun det, man betaler for.
Alt for mange prisbevidste telekunder går rundt og betaler for ting i deres mobilabonnement, de ikke bruger. Det mener direktør for Flexii, Anthony Lim, der har taget konsekvensen af dén observation og i dag lancerer et nyt koncept, hvor både eksisterende og nye kunder kan skræddersy deres mobilabonnement ved ganske enkelt at slå forskellige services til og fra i selvbetjeningen på Flexiis website.
“Mange prisbevidste telekunder går rundt og betaler for noget, de ikke bruger. Skal man i en periode bruge en anden abonnementspakke end den, man bruger normalt, kan det også være besværligt at skifte. Det ønsker vi at gøre op med i Flexii, hvor vi fra i dag gør det muligt at slå til og fra, hvad man ønsker at betale for, når man har brug for det,” siger han.
I det nye selvbetjeningsmodul bliver det muligt at vælge, om man ønsker 4G eller 5G, om man ønsker kun at betale for at bruge sin telefon i Danmark eller i EU, samt hvor meget data, man ønsker inkluderet i abonnementet. Alt efter hvad man vælger, skifter prisen også tilsvarende.
“For den prisbevidste kunde er det supersmart at kunne slå de tjenester til og fra, som man har lyst. Rejser man eksempelvis kun to gange om året på ferie i Europa, så kan man nøjes med at slå dækning i Europa til i den periode, man har behov for det, hvorefter man kan slå det fra igen. Det håber vi vil give en øget oplevelse af fleksibilitet for Flexiis kunder,” siger Anthony Lim.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Tlf:31200202presse@3.dkOm Flexii
Flexii er en del af 3 Danmark, der tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,5 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor virksomheden beskæftiger ca. 650 medarbejdere samlet.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 udvider ‘3LikeNew’ - lancerer genanvendte telefoner til virksomheder6.5.2024 05:32:00 CEST | Pressemeddelelse
3 lancerede i februar muligheden for at købe genanvendte telefoner til privatkunder. Men nu gør teleselskabet det også til en mulighed for erhvervskunder at købe genanvendte mobiler til deres ansatte til en favorabel pris.
Japan og Grønland tilføjet til 3LikeHome29.4.2024 05:31:00 CEST | Pressemeddelelse
Nu kan 3’s kunder bekymringsfrit bruge mobilen, når de rejser til Japan og Grønland. Begge lande er nu tilføjet til 3LikeHome, som nu i hele 75 lande giver 3’s kunder mulighed for at bruge mobilen på samme vilkår som hjemme i Danmark uden farer for ekstra gebyrer. Derudover inkluderes også Egypten og Costa Rica til erhvervskunder.
3 vokser med mere end 19.000 kunder i første kvartal af 202418.4.2024 08:27:55 CEST | Pressemeddelelse
Teleselskabet 3 har haft godt gang i kundevæksten i første kvartal - ikke mindst pga. stor fremgang i antallet af internetkunder. Således er det samlede kundetal steget med 19.000 kunder i første kvartal. Kundefremgangen i første kvartal bringer dermed 3’s kundebase op på 1,608 mio. kunder.
Stor rejseaktivitet i påsken – her er danskernes favoritdestinationer3.4.2024 14:34:29 CEST | Pressemeddelelse
Påsken bød traditionen tro på mange helligdage i streg og en hel uges ferie for skolerne. Derfor var der i dén grad en god anledning til at pakke kufferten og benytte de mange fridage til en ferie udenfor landets grænser. Med udgangspunkt i roamingdata fra udlandet, har 3 foretaget en opgørelse over påskens rejsemønstre.
OiSTER lancerer data til USA, Thailand og Tyrkiet19.3.2024 05:32:00 CET | Pressemeddelelse
Det er ærgerligt at mangle data på ferien, når man skal have minderne foreviget og gemt i skyen, dele oplevelser på sociale medier eller finde vej med telefonens GPS. Men nu er det blevet lidt nemmere for OiSTERs kunder at undgå datamangel på rejsen. I dag introducerer OiSTER nemlig OiSTER Travel, der giver mulighed for at få mere data på ferien.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum