Nu kan du designe dit abonnement hos Flexii præcis, som du vil have det

Flexii vil gøre op med, at prisbevidste telekunder betaler for noget, de reelt ikke bruger. Derfor lancerer Flexii i dag et nyt koncept, hvor man selv kan slå til og fra, hvad man ønsker i sit mobilabonnement. På den måde får man kun det, man betaler for.

Alt for mange prisbevidste telekunder går rundt og betaler for ting i deres mobilabonnement, de ikke bruger. Det mener direktør for Flexii, Anthony Lim, der har taget konsekvensen af dén observation og i dag lancerer et nyt koncept, hvor både eksisterende og nye kunder kan skræddersy deres mobilabonnement ved ganske enkelt at slå forskellige services til og fra i selvbetjeningen på Flexiis website

“Mange prisbevidste telekunder går rundt og betaler for noget, de ikke bruger. Skal man i en periode bruge en anden abonnementspakke end den, man bruger normalt, kan det også være besværligt at skifte. Det ønsker vi at gøre op med i Flexii, hvor vi fra i dag gør det muligt at slå til og fra, hvad man ønsker at betale for, når man har brug for det,” siger han.

I det nye selvbetjeningsmodul bliver det muligt at vælge, om man ønsker 4G eller 5G, om man ønsker kun at betale for at bruge sin telefon i Danmark eller i EU, samt hvor meget data, man ønsker inkluderet i abonnementet. Alt efter hvad man vælger, skifter prisen også tilsvarende.

“For den prisbevidste kunde er det supersmart at kunne slå de tjenester til og fra, som man har lyst. Rejser man eksempelvis kun to gange om året på ferie i Europa, så kan man nøjes med at slå dækning i Europa til i den periode, man har behov for det, hvorefter man kan slå det fra igen. Det håber vi vil give en øget oplevelse af fleksibilitet for Flexiis kunder,” siger Anthony Lim.

Om Flexii

Flexii er en del af 3 Danmark, der tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,5 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor virksomheden beskæftiger ca. 650 medarbejdere samlet.