Smart belysning: Vælg intelligente udendørslamper

Foto Pexels

Trænger haven til ekstra lys i de mørke timer, eller skal indkørslen lyses op, når du kommer hjem fra arbejde? Udendørslamper er en hjælp i mørket, når du skal finde vej og føle dig sikker i eget hjem. Det er dog ikke helt ligegyldigt, hvilke lamper du vælger til at sikre godt lys udenfor.

I dag kan du få smarte udendørslamper, der kan integreres med dit Smart Home på en let og enkel måde, så du ikke kommer til at mangle lys udenfor.

Smarte udendørslamper giver tryghed

Når du kommer hjem en mørk aften, er det rart, at der lys omkring hoveddøren, så du kan finde nøglehullet og nemt komme ind. Derfor er et par gode udendørslamper en stor hjælp.

Hvis det skal være ekstra smart, kan du med fordel overveje de nye intelligente udendørslamper, du kan kontrollere fra din smartphone. På den måde kan du tænde for lyset, når det er nødvendigt – eller du kan indstille lamperne til fast at tænde på bestemte tidspunkter. Det er en ny måde at vælge belysning på, hvor du får mere kontrol over dine lamper.

Intelligente udendørslamper fra Occhio

Det er vigtigt, at udendørslamper er lavet til at være udenfor, så de ikke går til efter ganske kort tid. Derfor kan du med fordel overveje udendørsbelysning fra blandt andet Occhio, der forhandles hos Jensen Company.

Fordelen ved udendørslamper fra Occhio er, at de har en helt særlige serie af lamper, der er skabt til at give optimal belysning udenfor. Det gælder deres E-serie kaldet Sito, hvor du får flere fordele:

• For det første er lamperne skabt til det danske vejr med en IP65-tætningsgrad. Lamperne kan derfor uden problemer modstå både vind, regn og sne, som det danske vejr så ofte byder på.
  • For det andet kan lamperne nemt kontrolleres ved hjælp af enten en fjernbetjening eller en app på din smartphone. Du kan derfor let styre, hvornår der er behov for god udendørsbelysning i haven, ved terrassen eller ved indgangspartiet til dit hus.
  • For det tredje har du mulighed for at vælge mellem både væglamper, jordlamper og pullerter, der alle har et lækkert design med bløde og organiske former.

Jensen Company har alt i moderne lamper

Skal du bruge nye udendørslamper, er der god grund til at tjekke udvalget hos Jensen Company. I deres udvalg finder du moderne udendørslamper med smarte funktioner fra blandt andet mærker som Occhio, der gør hverdagen meget nemmere.

Støtte og omsorg ved livets afslutning10.4.2024 11:41:48 CEST | Pressemeddelelse

Når en elsket person går bort, kan det en være både udfordrende og følelsesmæssigt belastende tid at stå i for både familie, venner og andre pårørende. For ikke nok med at der er en stor sorg, der skal bearbejdes og tages hånd om, og der skal uddeles en masse trøst, så er det også en tid, der er fyldt med praktiske beslutninger blandt andet i forhold til den sidste rejse og det sidste farvel. Og det er netop de øjeblikke af både sorg og tab, at bedemænd spiller en vigtig rolle i at yde støtte, vejledning og ikke mindst praktisk assistance i forhold til at planlægge en begravelse eller en bisættelse. Men ved du, hvor meget hjælp en bedemand kan yde? Derfor er det vigtigt at finde den rette hjælp En dygtig bedemand, som for eksempel en bedemand i København, er trænet i at hjælpe familier gennem den måske mest vanskelige proces, de nogensinde vil komme til at stå overfor i deres liv. Det er den, der har med planlægningen og udførelsen af en begravelse eller bisættelse samt eventuel efterf

Sundheden og bekvemmeligheden ved online bestilling af fiskekasser8.4.2024 19:30:41 CEST | Pressemeddelelse

I Danmark vinder fiskekasser og skaldyrskasser stadig større indpas i hjemmekøkkenerne, drevet af et voksende ønske om at nyde sund, frisk og varieret kost. Sundhedsstyrelsen anbefaler at spise mindre kød og i stedet vælge bælgfrugter og fisk, hvilket er en tendens, som Hanstholm Fisk & Skaldyr gerne vil gøre det nemmere for danskerne at følge. Ved at tilbyde et bredt udvalg af nøje sammensatte fiskekasser, som leveres direkte til døren, opfylder Hanstholm Fisk & Skaldyr dette behov. Med fiskekasserne, som bl.a. er sammensat af den kendte kok Rasmus Vognsen fra Masterchef, tilbydes der en nem og bekvem måde at få adgang til kvalitetsfisk og -skaldyr på, uanset anledningen. Fra store begivenheder til en hyggelig fredagaften, er der en fiskekasse for enhver smag. Den stigende popularitet af fiskekasser kan også tilskrives det moderne livs tempo, hvor tiden ofte er knap, og ønsket om bekvemmelighed står højt på ønskelisten. Online bestilling gør det muligt at planlægge måltiderne forud og