Smart belysning: Vælg intelligente udendørslamper

Foto Pexels

Trænger haven til ekstra lys i de mørke timer, eller skal indkørslen lyses op, når du kommer hjem fra arbejde? Udendørslamper er en hjælp i mørket, når du skal finde vej og føle dig sikker i eget hjem. Det er dog ikke helt ligegyldigt, hvilke lamper du vælger til at sikre godt lys udenfor.

I dag kan du få smarte udendørslamper, der kan integreres med dit Smart Home på en let og enkel måde, så du ikke kommer til at mangle lys udenfor.

Smarte udendørslamper giver tryghed

Når du kommer hjem en mørk aften, er det rart, at der lys omkring hoveddøren, så du kan finde nøglehullet og nemt komme ind. Derfor er et par gode udendørslamper en stor hjælp.

Hvis det skal være ekstra smart, kan du med fordel overveje de nye intelligente udendørslamper, du kan kontrollere fra din smartphone. På den måde kan du tænde for lyset, når det er nødvendigt – eller du kan indstille lamperne til fast at tænde på bestemte tidspunkter. Det er en ny måde at vælge belysning på, hvor du får mere kontrol over dine lamper.

Intelligente udendørslamper fra Occhio

Det er vigtigt, at udendørslamper er lavet til at være udenfor, så de ikke går til efter ganske kort tid. Derfor kan du med fordel overveje udendørsbelysning fra blandt andet Occhio, der forhandles hos Jensen Company.

Fordelen ved udendørslamper fra Occhio er, at de har en helt særlige serie af lamper, der er skabt til at give optimal belysning udenfor. Det gælder deres E-serie kaldet Sito, hvor du får flere fordele:

• For det første er lamperne skabt til det danske vejr med en IP65-tætningsgrad. Lamperne kan derfor uden problemer modstå både vind, regn og sne, som det danske vejr så ofte byder på.
  • For det andet kan lamperne nemt kontrolleres ved hjælp af enten en fjernbetjening eller en app på din smartphone. Du kan derfor let styre, hvornår der er behov for god udendørsbelysning i haven, ved terrassen eller ved indgangspartiet til dit hus.
  • For det tredje har du mulighed for at vælge mellem både væglamper, jordlamper og pullerter, der alle har et lækkert design med bløde og organiske former.

Jensen Company har alt i moderne lamper

Skal du bruge nye udendørslamper, er der god grund til at tjekke udvalget hos Jensen Company. I deres udvalg finder du moderne udendørslamper med smarte funktioner fra blandt andet mærker som Occhio, der gør hverdagen meget nemmere.

Få de nyeste om Nordjylland på Fjordavisen.nu17.7.2024 12:43:17 CEST | Pressemeddelelse

Nordjylland er en region rig på kultur, historie og naturskønne landskaber. For beboere og interesserede i denne del af Danmark er det vigtigt at holde sig opdateret om lokale nyheder og begivenheder. Fjordavisen.nu er en fremragende kilde til at få de seneste nyheder om Nordjylland. Denne artikel vil udforske, hvordan Fjordavisen.nu holder dig informeret og engageret i lokalsamfundet. Lokale Nyheder og Begivenheder Fjordavisen.nu dækker et bredt spektrum af lokale nyheder, fra politiske begivenheder og erhvervsnyheder til kulturelle arrangementer og sportsbegivenheder. Denne omfattende dækning sikrer, at beboere i Nordjylland altid er opdateret med, hvad der sker i deres nærområde. Uanset om det er en ny åbning af en virksomhed, en kulturel festival eller en sportsbegivenhed, kan du finde informationen på Fjordavisen.nu. Kulturelle Arrangementer En af de unikke aspekter ved Nordjylland er dens rige kulturhistorie og de mange kulturelle arrangementer, der finder sted året rundt. Fjorda