Sikkerhedsbegrundet tilbagekaldelse af produkter

Nohro ApS tilbagekalder følgende produkt:

Spire træ hammerbræt

PO no.: 108058 model nr.: 2071606-1

Stregkode: 5712875211515

Solgt i følgende butikker:  BR, Bilka, br.dk, Bilka.dk og føtex.dk siden august 2022.

Årsag: Der er risici for kvælningsfare, da produktet kan gå fra hinanden ved brug og blive til smådele.

Råd til kunder: Kunder kan aflevere produktet i den butik, varen er købt og kan få pengene retur (bon ikke nødvendig), eller kassere produktet i rette affaldsfraktion.

Vi beklager situationen og håber på jeres medvirken til at få produkterne retur.

Følg pressemeddelelser fra Nohro ApS

Flere pressemeddelelser fra Nohro ApS

Nohro ApS tilbagekalder tilbagekalder ladere til mobiltelefon8.10.2019 20:52:23 CEST | Pressemeddelelse

De berørte ladere er: Vægoplader i tekstillook - model nr.: 1020291-F – stregkode: 5713142009477 Vægoplader i tekstillook - model nr.: 1020291-S – stregkode: 5713142009484 Begge ladere er solgt som spotvare i Netto. Sikkerhed har vores højeste prioritet, og vi beder derfor kunder, som har købt disse produkter, om at returnere dem i butikken, hvor de er købt. Her vil man få det fulde beløb refunderet. Laderne kaldes retur grundet risiko for overophedning og elektrisk stød. Vi beklager den ulejlighed, dette måtte give, men sikkerhed har altid førsteprioritet hos Nohro ApS. Aalborg, tirsdag den 9/10-2019 Nohro ApS