Damian Marley, yngste søn af reggae-ikonet, Bob Marley, kommer til Den Grå Hal 14. august 2024

Damian "Jr. Gong" Marley er en multi-GRAMMY-vindende jamaicansk artist og den yngste søn af den største reggae-legende gennem tiden, Bob Marley. Damian Marley har dog med sit enorme talent skabt sin egen musikalske vej og taget reggae-genren til nye højder ved at kombinere den med genrer såsom dancehall, hip-hop, R&B og rock.

Marley er gået over i historiebøgerne som den første reggae-artist til at vinde en GRAMMY uden for genren, da han vandt to statuetter med sit gennembrudsalbum ”Welcome To Jamrock” i kategorierne Best Reggae Album og Best Urban/Alternative Performance med titelnummeret derfra. Han har også vist sin forskelligartede musikalske kunnen på samarbejder med bl.a. Nas og Skrillex. "Stony Hill", hans fjerde studiealbum, sikrede endnu en Grammy, efterfulgt af "The Kalling", der vandt Best Reggae Album ved de 65. årlige GRAMMY Awards.

Som medstifter af det anerkendte Welcome To Jamrock Reggae Cruise fortsætter Damian med at forme reggae-scenen og gør klar til endnu en rejse, der vil tage ham til Den Grå Hal til august.

Billetsalget starter fredag 23. februar kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation Presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk starter torsdag 22. februar kl. 10:00 (23 timer)

Oplev An Evening with Haken når det progressive rockband besøger Bremen Teater 9. september 2024 og udfolder hele ’’Fauna’’- albummet19.4.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Haken er et engelsk progressivt rockband dannet i 2007 af multiinstrumentalisten Richard Henshall, guitaristen Matthew Marshall og vokalisten Ross Jennings. Bandet har etableret sig som en af de mest unikke aktører inden for den moderne progressive rockscene, kendt for deres komplekse musikalske arrangementer, virtuositet og dybdegående lyrisk indhold. Hakens musik kombinerer elementer af progressive rock, metal og jazz, og skaber dermed deres unikke lyd.