Det engelske comedyikon Ben Elton kommer til Danmark

Han har været en af spydspidserne for moderne comedy siden 1980'erne med bl.a. Saturday Live på engelske Channel 4 - i 2024 begiver Ben Elton sig ud på Europas livescener med comedytouren Authentic Stupidity, der ligeledes kommer til Bremen Teater til efteråret.

Ben Elton
Ben Elton Foto: PR

I kølvandet på Ben Eltons enorme succes med sin udsolgte UK-tour i 2019, der markerede den engelske komiker og Tv-personligheds retur til live comedy efter 15 års pause, er den ubestridte godfather af moderne stand-up klar til igen at ramme landevejene med sit nye show, Authentic Stupidity.

Since my last live tour a whole new existential threat has emerged to threaten humanity! Apparently Artificial Intelligence is going to destroy us all! Well I reckon our real problem isn’t Artificial Intelligence it’s good old fashioned Authentic Stupidity! Forget AI! It’s AS we need to be worrying about!” – Ben Elton

Ben Elton eksploderede ind i den nationale bevidsthed i 1980’erne som vært på Channel 4s banebrydende Saturday Live, og han har sat standarden for tabubrydende, mavekrampende, sindsudvidende comedy lige siden!

Oplev Ben Elton live i Bremen Teater 24. november 2024.

BEN ELTON - AUTHENTIC STUPIDITY
24. NOVEMBER 2024 - BREMEN TEATER, KØBENHAVN
BILLETSALGET STARTER: 21. FEBRUAR KL. 11
BILLETTER I SALG VIA: TICKETMASTER.DK / ALLTHINGSLIVE.DK

All Things Live Denmark er tidligere ICO Concerts, som er en af Nordens største og ældste koncertarrangører, og er gennem mere end 30 år en af de førerende selvstændige nordiske promoters. All Things Live Denmark promoverer årligt mere end 600 shows på tværs af Danmark, Skandinavien og resten af Europa med hovedfokus på koncerter samt national og international comedy.