Den storstreamende komiker og podcastvært Tim Dillon kommer til Danmark

Han er fast inventar på nogle af de mest populære podcastsi verden, herunder The Joe Rogan Experience, og har selv millionvis af fans på sine egne kanaler. Til foråret besøger komiker og podcast-værten Tim Dillon med comedyshowet American Royalty.

Tim Dillon
Tim Dillon Foto: PR

Den populære komiker og podcastvært Tim Dillon indtager DR Koncerthuset med sit show ’American Royalty’. Kom og grin med når Tim Dillon leverer hårdtslående jokes, der med sikkerhed vil efterlade dig i ét stort smil.

Tim Dillon er berygtet for sin sorte humor og er vært på det populære Tim Dillon Show, der tiltrækker over en million seere og lyttere på ugentlig basis. Han turnerer verden rundt med sine stand-up shows, og er blevet fremhævet i Rolling Stone, The NY Times, The Wall Street Journal og mange andre publikationer verden over.

Han er en fast gæst på nogle af de mest populære podcasts, herunder The Joe Rogan Experience, og udgav i efteråret 2023 en ny bog, ’Death By Boomers’. Tim Dillons unikke form for kulturel kommentering og satiriske skildringer har etableret ham som en af USAs førende komiske stemmer, hvorfor han er på listen over ’Comedy Specials’ på Netflix.

TIM DILLON - AMERICAN ROYALTY
10. APRIL 2024 - DR KONCERTHUSET, KØBENHAVN
BILLETSALGET STARTER: 23. FEBRUAR KL. 10
BILLETTER I SALG VIA: DRKONCERTHUSER.DK / ALLTHINGSLIVE.DK

All Things Live Denmark er tidligere ICO Concerts, som er en af Nordens største og ældste koncertarrangører, og er gennem mere end 30 år en af de førerende selvstændige nordiske promoters. All Things Live Denmark promoverer årligt mere end 600 shows på tværs af Danmark, Skandinavien og resten af Europa med hovedfokus på koncerter samt national og international comedy.