Glad Fonden

I forbindelse med Jydske Vestkysten netop har bragt en artikel om et forhold, der vedrører Glad Zoo, sendes nedenstående meddelelse ud til pressen

Glad Fonden fik mandag den 12. februar midt på dagen kendskab til en uacceptabel og muligvis strafbar adfærd begået af en betroet medarbejder i Glad Zoo.

Det er åbenlyst helt uforeneligt med Glad Fondens virke og værdier. Derfor er medarbejderen blevet øjeblikkeligt bortvist, og vi har den 13. februar overdraget sagen til politiet.

Da sagen nu efterforskes af politiet og der er tale om personfølsomme oplysninger, kan vi ikke på nuværende tidspunkt oplyse yderligere om sagens parter og faktuelle indhold. Det ligger os imidlertid stærkt på sinde at tage ansvar og skabe tryghed for alle de mennesker, der er en del af Glad Fondens verden. Og vi rækker derfor i den kommende tid ud til alle, der kan være berørt.

Følg pressemeddelelser fra Glad Fonden

Flere pressemeddelelser fra Glad Fonden