To Sultne Piger splitter op – men profilen og podcasten lever videre
De har sammen skabt en succesfuld podcast og 80.000 følgere på Instagram. Men nu forlader den ene halvdel af To Sultne Piger rollen som en af landets mest populære madanmeldere. Heldigvis kører den tilbageværende pige både profilen og podcasten på Heartbeats videre – med flere nye spændende elementer.
Det kan være svært at vide, hvornår man skal stoppe. Især når man er på toppen. Men for den ene halvdel af To Sultne Piger er tidspunktet nu kommet. Til stor overraskelse for de fleste. For Instagram-profilen med 80.000 følgere og podcasten på Heartbeats har været en succes fra sin spæde begyndelse.
Med deres helt særlige og uortodokse anmelderstil har de ramt et stort, ungt publikum, og deres podcast er en af de mest populære på Heartbeats. Men hende, der kalder sig Pige 2, mangler den nødvendige motivation og overlader det nu trygt i hænderne på Pige 1, som fortsætter alene.
De slår fast, at der ikke har været noget drama forbundet med beslutningen.
"Det handler om, at det altid har været et lystbetonet projekt for os at drive den her profil. Og vi har altid sagt til hinanden, at hvis det ikke var sjovt at gøre det længere, så skulle vi bare lade være. Og jeg er åbenbart så meget hedonist, at når der er noget, der begynder at lugte lidt af pligt, så mister jeg lysten til det," fortæller Pige 2.
To Sultne Piger vil fortsat tæppebombe deres følgere med madanmeldelser fra de nyeste restauranter i byen, og podcasten vil stadig udkomme hver 14. dag med Jacobsen som fast sponsor.
Det nye kapitel for To Sultne Piger har givet plads til at tænke nyt, og i fremtiden vil der blive åbnet op for flere nye spændende formater, gæster og venner. Men der kommer ikke en direkte afløser.
”Jeg kommer til at hive vores private venner ind i pige-community’et og åbne op, så der er flere forskellige medspisere, og så kommer producer-Emilie, som hele tiden har været med, nok til at sige lidt mere,” siger Pige 1.
Det første afsnit af det nye format udkommer den 22. februar på Heartbeats og på alle tilgængelige podcastplatforme.
Okay. Pige 2, vi kommer til at savne dig. Har du lyst til komme med et par bevingede ord her til slut?
“Jeg trækker mig ud af det, men vi er jo stadig veninder og ses. Og det kan godt være, jeg kommer med i fremtiden – bare 100 procent inkognito. Så adjø. Skål. Og stay hungry.”
For yderligere info: Se Heartbeats.dk
Kontakter
Karen-Sofie BrunseKommunikationschef
Tlf:+45 51 51 81 02Om Aller Media
Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på 70% på ugeblade og 43% på magasiner. I alt læser hele 1,8 mio. danskere med hver måned i mindst en af vores titler – og vores stærke digitale universer har mere end 2,1 mio. brugere og over 50 mio. sidevisninger hver eneste måned.
Følg pressemeddelelser fra Aller Media
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Aller Media
Aller Media Denmark får mediestøtte til Heartbeats.dk14.6.2024 19:00:14 CEST | Pressemeddelelse
Det er netop blevet offentliggjort at Aller Media Denmark tildeles redaktionel produktionsstøtte til Heartbeats.dk. Støtten gives som tilskud til nyhedsmedier til produktion af redaktionelt indhold. Aller Media Denmark har søgt mediestøttepuljen for henholdsvis femina.dk og Heartbeats.dk.
Aller Media Denmark og Heartbeats vinder nyt lydunivers til børn31.5.2024 12:01:33 CEST | Pressemeddelelse
Nu er vinderen af det offentlige udbud til et helt nyt lydunivers fundet. Vinderen er Aller Media Denmark i regi af Heartbeats, og forventningerne til det nye lydunivers er tårnhøje.
Ny podcast med Ane Cortzen: ”Vi skal lære af de grønne fejl”30.5.2024 10:40:39 CEST | Pressemeddelelse
Erhvervslivet og hele samfundet er i gang med den grønne omstilling. Men for mange er det uhyre kompliceret, og fejl bliver konstant begået – selv i den bedste mening. I en ny podcast vil Ane Cortzen invitere centrale erhvervsledere ind for at fortælle om deres egne grønne fejltrin, og hvordan det kan gøre os alle klogere.
Mediechef takker af efter 20 år hos Aller Media22.5.2024 12:58:15 CEST | Pressemeddelelse
Mediechef og tidligere chefredaktør for femina, Camilla Kjems, takker af efter 20 år hos Aller Media Denmark. Den 1. september tiltræder hun stillingen som direktør for TV2/Bornholm.
Nordisk ledergruppe i Aller Media Nordic er fuldendt16.5.2024 08:44:31 CEST | Pressemeddelelse
Dag Sørsdahl, Group CEO i Aller Media Nordic A/S, har udpeget de to sidste roller til den nordiske ledergruppe - en nordisk CFO og en nordisk CTO. Dennis Killian fra Danmark påtager sig rollen som nordisk CFO og vil være ansvarlig for de finansielle aktiviteter i de nordiske lande. Peter Frey fra Sverige påtager sig rollen som nordisk CTO og vil drive aktiviteterne inden for Tech og IT.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum