Den albumaktuelle britiske popstjerne, Artemas, spiller i Pumpehuset 23. april

Artemas Diamandis, kendt som Artemas, er en talentfuld musiker, der på trods af sin relativt korte karriere allerede har markeret sig som en fremtrædende skikkelse på den alternative popscene. Med kun få år i rampelyset har Artemas formået at skabe en unik lyd, der kombinerer elementer fra 90'ernes alternative rock med moderne popproduktioner.

Artemas blev først inspireret af ikoniske navne som Nirvana, Sublime, Weezer og Beck, og disse indflydelser skinner igennem i hans musik, der er kendetegnet af fængslende melodier og ærlige, relaterbare tekster. Som en selvstændig multiinstrumentalist har Artemas lært sig selv at mestre forskellige instrumenter og produktionsteknikker, hvilket har givet ham en imponerende alsidighed som musiker.

Artemas kommer oprindeligt fra Oxfordshire, men nu har han slået sig ned i London, hvor han har haft mulighed for at udvikle sit kunstneriske talent i en af verdens mest pulserende musikscener. Hans tidlige udgivelser fik masser af air-play på nogle af de største britiske radiostationer, såsom BBC Radio 1, og hans musik er blevet streamet millioner af gange på platforme som Spotify.

Fredag den 9. februar udgav Artemas sit selvproducerede andet studiealbum med titlen "pretty". Dette album markerer en milepæl i hans karriere og viser hans fortsatte udvikling som musiker og kunstner. Med "pretty" fortsætter Artemas med at udforske sit unikke lydunivers og præsenterer en samling sange, der kombinerer fængslende melodier med ærlige og følelsesladede tekster.

Oplev den fremadstormende popsanger live i Pumpehuset 23. april 2024.

Billetsalget starter fredag 16. februar kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Oplev An Evening with Haken når det progressive rockband besøger Bremen Teater 9. september 2024 og udfolder hele ’’Fauna’’- albummet19.4.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Haken er et engelsk progressivt rockband dannet i 2007 af multiinstrumentalisten Richard Henshall, guitaristen Matthew Marshall og vokalisten Ross Jennings. Bandet har etableret sig som en af de mest unikke aktører inden for den moderne progressive rockscene, kendt for deres komplekse musikalske arrangementer, virtuositet og dybdegående lyrisk indhold. Hakens musik kombinerer elementer af progressive rock, metal og jazz, og skaber dermed deres unikke lyd.