Den albumaktuelle britiske popstjerne, Artemas, spiller i Pumpehuset 23. april

Artemas Diamandis, kendt som Artemas, er en talentfuld musiker, der på trods af sin relativt korte karriere allerede har markeret sig som en fremtrædende skikkelse på den alternative popscene. Med kun få år i rampelyset har Artemas formået at skabe en unik lyd, der kombinerer elementer fra 90'ernes alternative rock med moderne popproduktioner.

Artemas blev først inspireret af ikoniske navne som Nirvana, Sublime, Weezer og Beck, og disse indflydelser skinner igennem i hans musik, der er kendetegnet af fængslende melodier og ærlige, relaterbare tekster. Som en selvstændig multiinstrumentalist har Artemas lært sig selv at mestre forskellige instrumenter og produktionsteknikker, hvilket har givet ham en imponerende alsidighed som musiker.

Artemas kommer oprindeligt fra Oxfordshire, men nu har han slået sig ned i London, hvor han har haft mulighed for at udvikle sit kunstneriske talent i en af verdens mest pulserende musikscener. Hans tidlige udgivelser fik masser af air-play på nogle af de største britiske radiostationer, såsom BBC Radio 1, og hans musik er blevet streamet millioner af gange på platforme som Spotify.

Fredag den 9. februar udgav Artemas sit selvproducerede andet studiealbum med titlen "pretty". Dette album markerer en milepæl i hans karriere og viser hans fortsatte udvikling som musiker og kunstner. Med "pretty" fortsætter Artemas med at udforske sit unikke lydunivers og præsenterer en samling sange, der kombinerer fængslende melodier med ærlige og følelsesladede tekster.

Oplev den fremadstormende popsanger live i Pumpehuset 23. april 2024.

Billetpriser: 245 kr. + gebyr

Billetsalget starter fredag 16. februar kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Følg pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS

Flere pressemeddelelser fra Live Nation Denmark ApS

En af de sprødeste stemmer på UK-rap-scenen, Octavian, tænder op under Pumpehuset 11. april 202421.2.2024 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Franskfødte Octavian voksede op i den sydøstlige del af London. Han introducerede sig selv til musikverdenen med udgivelsen af sin første single ”Party Here” i 2017. På sangen viste den 21-årige rapper sit karakteristiske flow og personlighed, men også hans evne til at forene de mange grene i Londons fragmenterede musikscene. Med produktioner og et tæt samarbejde med hans Essie Gang kollektiv, tager Octavian elementer fra R&B, Dancehall, Grime og House og kombinerer dem til sin egen helt unikke lyd.

Det nye dødsmetal-band, med Volbeats Michael Poulsen på guitar, ASINHELL, kickstarter deres europæiske sommertour torsdag 30. maj 2024 i Pumpehuset. Sickomania kommer med som support.20.2.2024 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

ASINHELL er et dansk dødsmetal-band, grundlagt i 2023 af Volbeat-forsangeren, Michael Poulsen, samt Marc Grewe og Morten Toft Hansen. Det startede som et sideprojekt for Michael Poulsen, mens Volbeat holdt pause med at turnere. Bandet udgav deres debutalbum, Impii Hora, den 29. september 2023 (Metal Blade Records).