Lokal skal styrke forretningen i C25-virksomhed

Det bliver den 45-årige Bo Klemmensen, som bor i Hareskov By i Furesø kommune, skal udvikle og styrke produkter og services på tværs af kunder på det danske marked, når fra den 1. marts bliver ny direktør for Operations Performance i ISS’ danske forretning. Bo Klemmensen indtræder samtidig i den danske landeledelse.

Det bliver en lokal ISS-mand, der kommer til at være i spidsen for Operations Performance, som understøtter forretningen med strukturerede processer og ’best practice’ som skal styrke produkter og services til danske kunder.

”Jeg er både utrolig glad for og stolt af at overtage ansvaret for Operations Performance, som er en afgørende og central del af ISS’ danske forretning, som både bidrager til at skabe glade og loyale kunder gennem stærke serviceoplevelser og til en effektiv forretning gennem standardiserede processer. Jeg glæder mig til at komme i gang med at rykke vores serviceleverance til det næste niveau sammen med 55 dedikerede medarbejdere i Operations Performance. Samtidig er det med stolthed, jeg indtræder i den danske landeledelse,” siger Bo Klemmensen, der til dagligt bor i Hareskov By i Furesø kommune.

Henrick Berendtsen, administrerende direktør i ISS’ danske forretning, glæder sig også over, at Bo Klemmensen bliver ny mand i spidsen for Operations Performance.

”Det glæder mig utrolig meget, at Bo Klemmensen bliver direktør for Operations Performance og ikke mindst i den danske landeledelse, hvor jeg ikke er tvivl om, at han bliver et stort aktiv. Han har gennem sine forskellige stillinger i den danske forretning og i ISS Group tilegnet sig en enestående indsigt i vores kunder og i forretningen generelt, som vil løfte Operations Performance til næste niveau,” siger han.

Bo Klemmensen kom til ISS i 2007 og har siden haft mange lederstillinger i ISS’ danske forretning og i ISS’ Group, Han har senest været direktør for Professional Services i ISS’ danske forretning, hvor han har været ansvarlig for nogle af ISS’ største kunder i Danmark som Rambøll, Netcompany og PFA.

Fra 1. marts tiltræder den erfarne ISS-direktør sin nye stilling og bliver ansvarlig for 55 dedikerede medarbejdere i Operations Performance.