Et af de hotteste danske sangtalenter på den internationale scene, Erika de Casier, kommer til Store VEGA i forbindelse med udgivelsen af sit tredje album ”Still”

VEGA og Live Nation præsenterer

ERIKA DE CASIER

8. MAJ 2024

STORE VEGA

Erika de Casier jagter ikke perfektion, hun forsøger bare på at vise os hvor hun befinder sig lige nu. Den 33-årige danske sangerinde, sangskriver og producer fik kultstatus blandt fans med sit debutalbum ”Essentials” fra 2019 og byggede videre på succesen med ”Sensational” fra 2021. De sidste par år har hun optrådt på nogle af de største festivaler i verden, og er sågar annonceret til dette års Coachella. Hun har også skrevet for store internationale popnavne og sunget på nogle af de mest hypede dance-numre. Dette ledte til at Soundvenue i starten af året spåede hende til at blive DK’s næste internationale gennembrud i 2024.

De Erika har dog ikke fået stjernenøkker, og når hun inviterer os ind i sin verden med det kommende album ”Still”, beder hun os om at efterlade ethvert label som ”Nordens næste store navn” eller ”Rising Alt-Pop Star” ved døren. Det kan godt være at hun har fået mange fans i løbet af de sidste tre år, og har arbejdet sammen med nogle store navne, men ligesom titlen på hendes kommende album tilkendegiver, så er hun stadig bare den samme gamle Erika de Casier – still.

”Still” er et klassisk de Casier-album, hvor hun endnu engang dykker ned i sin særprægede kombination af luksuriøs elektronica og måneskins-R&B, som vi kender det fra hendes tidligere singler. Med hvert album har hun hen over årene forfinet og opdaget nye facetter af sin lyd og ”Still” er ingen undtagelse. Den første single fra albummet ”Lucky”  er ude nu og den giver en forsmag på hvad vi kan forvente når Erika de Casier indtager Store VEGA til maj.

Billetsalget starter 9. februar kl. 16:00 via vega.dk, livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være presale 8. februar kl. 10:00 på livenation.dk, hvis man opretter en bruger

Det britiske alternative blues-rockband Palace besøger DR Koncerthuset, Studie 2 den 4. november27.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

PALACE, 4. NOVEMBER 2024, DR KONCERTHUSET, STUDIE 2 Palace er et britisk alternativ blues-rockband fra London. Bandet blev dannet i 2012 af skolevennerne Leo Wyndham (vokal), Rupert Turner (guitar) og Matt Hodges (trommer). Bassisten Harry Deacon blev en del af bandet senere. Bandets musik er ofte præget af dybe, følelsesladede tekster og melankolske melodier, med en lyd, der kombinerer elementer af alternativ rock, folk og blues. Leo Wyndhams stemme skaber en intens og inderlig stemning, der trækker lytteren ind i bandets univers. Deres sange udforsker temaer som kærlighed, tab og det menneskelige sind med en ærlighed og sårbarhed, der appellerer til et bredt publikum. Palace er blevet sammenlignet med navne som Maccabees, Wu Lyd og Jeff Buckley. Da bandet i 2015 udgav deres debut-ep ’’Chase The Light’’, blev bandet hurtigt opdaget af DJ’en Zane Lowe fra BBC Radio, der skabte en massiv hype omkring bandet. Siden da har de udgivet flere EP’er, samt tre studiealbums: "So Long Forever" (

Katherine Ryan kommer til Danmark i forbindelse med den engelsksprogede comedy-festival, Comedy Stop, der som noget nyt både finder sted i København og Aalborg26.2.2024 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

For tredje år i træk er Comedy Stop klar til at præsentere noget af det ypperste inden for engelsksproget stand-up, og i 2024 udvider festivalen, så den både foregår i København og Aalborg. Comedy Stop 2024 kommer til at finde sted i perioden 5. – 8. september. Katherine Ryan er første navn på plakaten og flere navne vil blive annonceret i nærmeste fremtid. Til Comedy Stop får publikum en unik mulighed for at opleve international stand-up af højeste kvalitet på dansk grund. Festivalen vil bringe en række navne til forskellige venues i København og Aalborg. Her kan man opleve enkeltstående solo-shows med hver komiker, og billetter til hvert show sælges separat, så man har mulighed for selv at håndplukke hvilke man vil opleve i løbet af dagene. Det første show der er offentliggjort og bliver sat i salg er: Katherine Ryan 7. september 2024 - Aalborghallen 8. september 2024 - DR Koncerthuset, Koncertsalen Canadiske Katherine Ryan var også en del af line-uppet, da Comedy Stop fik sin debut

Justin Timberlake kommer til Danmark til august på sin 'The Forget Tomorrow World Tour'23.2.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse

JUSTIN TIMBERLAKE ‘THE FORGET TOMORROW WORLD TOUR’ I ROYAL ARENA TORSDAG 29. AUGUST 2024 JUSTIN TIMBERLAKE OFFENTLIGGØR DEN LÆNGE VENTEDE EUROPÆISKE OG BRITISKE DEL AF SIN SUCCESFULDE THE FORGET TOMORROW WORLD TOUR NYT TRACK “DROWN” UDKOMMER I DAG – LYT HER Det officielle billetsalg starter fredag 1. marts kl. 10.00 via JustinTimberlake.com Nyt album Everything I Thought It Was udkommer 15. marts via RCA Records – Forudbestil HER

En af de sprødeste stemmer på UK-rap-scenen, Octavian, tænder op under Pumpehuset 11. april 202421.2.2024 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Franskfødte Octavian voksede op i den sydøstlige del af London. Han introducerede sig selv til musikverdenen med udgivelsen af sin første single ”Party Here” i 2017. På sangen viste den 21-årige rapper sit karakteristiske flow og personlighed, men også hans evne til at forene de mange grene i Londons fragmenterede musikscene. Med produktioner og et tæt samarbejde med hans Essie Gang kollektiv, tager Octavian elementer fra R&B, Dancehall, Grime og House og kombinerer dem til sin egen helt unikke lyd.