Et af de hotteste danske sangtalenter på den internationale scene, Erika de Casier, kommer til Store VEGA i forbindelse med udgivelsen af sit tredje album ”Still”

VEGA og Live Nation præsenterer

ERIKA DE CASIER

8. MAJ 2024

STORE VEGA

Erika de Casier jagter ikke perfektion, hun forsøger bare på at vise os hvor hun befinder sig lige nu. Den 33-årige danske sangerinde, sangskriver og producer fik kultstatus blandt fans med sit debutalbum ”Essentials” fra 2019 og byggede videre på succesen med ”Sensational” fra 2021. De sidste par år har hun optrådt på nogle af de største festivaler i verden, og er sågar annonceret til dette års Coachella. Hun har også skrevet for store internationale popnavne og sunget på nogle af de mest hypede dance-numre. Dette ledte til at Soundvenue i starten af året spåede hende til at blive DK’s næste internationale gennembrud i 2024.

De Erika har dog ikke fået stjernenøkker, og når hun inviterer os ind i sin verden med det kommende album ”Still”, beder hun os om at efterlade ethvert label som ”Nordens næste store navn” eller ”Rising Alt-Pop Star” ved døren. Det kan godt være at hun har fået mange fans i løbet af de sidste tre år, og har arbejdet sammen med nogle store navne, men ligesom titlen på hendes kommende album tilkendegiver, så er hun stadig bare den samme gamle Erika de Casier – still.

”Still” er et klassisk de Casier-album, hvor hun endnu engang dykker ned i sin særprægede kombination af luksuriøs elektronica og måneskins-R&B, som vi kender det fra hendes tidligere singler. Med hvert album har hun hen over årene forfinet og opdaget nye facetter af sin lyd og ”Still” er ingen undtagelse. Den første single fra albummet ”Lucky”  er ude nu og den giver en forsmag på hvad vi kan forvente når Erika de Casier indtager Store VEGA til maj.

Billetsalget starter 9. februar kl. 16:00 via vega.dk, livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være presale 8. februar kl. 10:00 på livenation.dk, hvis man opretter en bruger

Komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte besøger Hotel Cecil 21. oktober 2024 i forbindelse med deres The FUNNYMOON Tour22.4.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Efter de blev gift, valgte komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte en international turné i stedet for en bryllupsrejse. Sammen har duoen udgivet tre comedy albums, alle debuterende som nr. 1 på iTunes' comedy hitlister. Senest blev Natalie Cuomo udnævnt til en af New York Comedy Festivals 2023 ’’Comics To Watch’’ og Dan LaMorte vandt i kategorien ”New Face” på Just For Laughs Comedy Festival i 2023. Gå ikke glip af en aften fuld af morskab, hvor Natalie og Dan hver for sig deler deres vittigheder, og derefter kommer sammen på scenen til en stor finale. Oplev Natalie Cuomo og Dan LaMorte på Hotel Cecil 21. oktober 2024. Billetpriser: 195 kr. + gebyr Billetsalget starter fredag 26. april kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk starter onsdag 24. april kl. 09:00 (23 timer)