NNIT forlænger og udvider samarbejdet med Coor Service Management om levering af facility management ydelser

Siden 2011 har Coor varetaget rengøringen og bygningsdrift på NNITs hovedkontor i Søborg, og med den nye kontrakt udvides antallet af serviceydelser med bl.a. kantinedrift og mødeforplejning, ligesom flere kvadratmeter skal vedligeholdes af Coor. Aftalen lyder på et tocifret millionbeløb årligt og løber de næste tre år. Opstart er d. 1. februar 2015.
Coor skal varetage serviceydelserne kantine, café, mødeservice, rengøring, bygningsdrift samt vedligeholdelse af udendørsarealer. Udvidelsen af kontrakten er næsten en firedobling af den nuværende kontrakt og omkring 20 medarbejdere overdrages til Coor.
- Vi er meget glade for, at NNIT har valgt at forlænge og udvide samarbejdet med Coor, da den nye kontrakt viser, at vores nuværende løsning og service af NNIT fungerer godt, udtaler Claus Fibiger, vicedirektør for Coor Service Management i Danmark.
Kontrakten med NNIT er af en strategisk vigtig karakter for Coor.
- Coor er i dag allerede kendt for at være leverandør af integrerede facility management-serviceløsninger, og med NNITs kontraktudvidelse går vi samtidig ud og viser vores styrke inden for kantinedrift. Dette ligger godt i tråd med vores fokus på at skabe merværdi for vores eksisterende kunder, såvel som vores strategiske satsning på FOOD By Coor, afslutter vicedirektør Claus Fibiger.
For yderligere information, kontakt venligst: | |||
Claus Fibiger | Vicedirektør, Coor Service Management |
+45 60 29 88 33 | claus.fibiger@coor.com |
Nøgleord
Kontakter
Helle Hvidt Wallentin
Chef for Kommunikation og Marketing
Helle.Wallentin@Coor.com
61 95 31 20
Om Coor:
Coor er en ledende nordisk facility management-leverandør, både inden for integrerede og komplekse serviceløsninger (IFM) og single services. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Coor vil skabe Nordens bedste arbejdspladser med den højeste trivsel og sundhed. Vi bestræber os på at sammensætte de bedste teams og serviceløsninger, så vores kunder kan fokusere på det, de gør bedst. I Danmark servicerer Coor dagligt over 30.000 servicebrugere rundt i hele Danmark. I Coor koncernen er der mere end 10.000 medarbejdere ansat, hvor de ca. 4.000 er ansat i Danmark. Coor er børsnoteret på Nasdaq Stockholm. Læs mere på coor.dk.
Følg pressemeddelelser fra Coor
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Coor
Coor og Niam indgår femårig FM-kontrakt om serviceleverancer i Copenhagen Towers24.2.2025 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Lejerbehov samt øget bæredygtighed og digitalisering er nogle af kodeordene i det nye samarbejde mellem Niam, ledende nordisk ejedomsforvalter, og servicegiganten Coor. Kontrakten starter op d. 1. marts, hvor Coor skal levere ejendomsdrift, bygningsvedligehold, kantineordning, experience center og reception, vagtordning og waste management i Copenhagen Towers.
Ny administrerende direktør til Coor Danmark14.2.2025 11:07:00 CET | Pressemeddelelse
Efter en grundig rekrutteringsproces har bestyrelsen valgt en ny direktør for Coor Danmark: Peter Hasbak bliver fra 1. august 2025 ny administrerende direktør for Coor Danmark. Peter Hasbak kommer fra Elis Danmark A/S, hvor han har været CEO siden 2022. Han afløser interim administrerende direktør Toke Platz.
Coor forlænger nordisk IFM-aftale med PostNord10.1.2025 09:30:00 CET | Pressemeddelelse
Coor forlænger nordisk IFM-aftale med PostNord. Kontrakten har en årlig værdi på ca. DKK 100 mio. Kontrakten løber i en periode på to år og indeholder en option på at forlænge den med yderligere to år.
COOR genvinder stor Cleaning- kontrakt med Sygehus Sønderjylland og Psykiatrien, Aabenraa25.10.2024 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Coor og Sygehus Sønderjylland og Psykiatrien, Aabenraa, fortsætter det stærke partnerskab, som blev skabt for 14 år siden. Fra 1. februar 2025 har Coor kontrakten i yderligere 6 år med mulighed for 2 års forlængelse.
Ændringer i Coors ledelse4.9.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Jørgen Utzon, administrerende direktør for Coor i Danmark, har valgt at forlade Coor efter mere end 20 år i virksomheden. Jørgen Utzon erstattes i en interim rolle internt af Toke Platz, hvis nuværende roller i Coor i Danmark er Chief Commercial Officer og Direktør for IFM-organisationen. Der er igangsat en rekrutteringsproces for at finde en permanent afløser.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum