COOR VINDER NEWSEC KANTINELEVERANCE HOS DADES

Fra 1. oktober skal FOOD by Coor stå for kantineleverancen hos Newsec i Dades´ bygninger i Lyngby. Kantinevalget afspejler Newsecs’ fokus på bæredygtighed og på at blive en af Danmarks ti bedste arbejdspladser i 2022.
Dades er en af Danmarks største ejendomsinvesteringsselskaber, hvor deres 93 kontorejedomme og 12 butikscentre administreres af Newsec. Til dagligt har Dades til huse i Lyngby, hvor også alle medarbejderne fra Newsec sidder i samme bygning på Lyngby Hovedgade. For Dades og Newsec var valget af ny kantineleverandør en vigtig del af deres ambitioner om at lande i top ti over Danmarks bedste arbejdspladser:
-Vi ville gerne have en kantineleverandør, der kunne skabe yderligere trivsel og arbejdsglæde hos vores medarbejdere, og som også har klare holdninger til bæredygtighed og økologi. Vi ønsker at sætte medarbejdernes oplevelse i centrum i kantinen som en del af at blive en af Danmarks ti bedste arbejdspladser i Great Place to Work i 2022, fortæller Thomas Kempf, administrerende direktør, Newsec.
Fokus på bæredygtige oplevelser
Der er i alt ca. 370 medarbejdere i bygningen, som ud over den daglige frokost også kan nyde morgenmad, takeaway og mødeforplejning fra Coor. Madkonceptet handler om bæredygtighed, variation, oplevelser og inspiration hos medarbejderne, fortæller Søren Kanne, divisionsdirektør, FOOD by Coor:
-Vi vil pirre medarbejdernes sanser med frisk fisk, økologisk gris og okse, og vind og skæve grøntsager, tilberedt på nye og spændende måder. Hos os går der aldrig hverdag i hverdagen, og vi er naturligvis stolte over at få lov til at skabe oplevelser og inspirere til madmod hos medarbejderne hos Dades og Newsec.
Økologi og endnu mere økologi
Til en start har kantinen det såkaldte øko-bronzemærke, hvilket betyder, at mindst 30 procent af maden er økologisk. Men der er option på at kunne få sølvmærket over tid, hvilket betyder at 60 til 90 procent af maden er økologisk. Og så står FOOD by Coor også for en makeover af kantinen:
-Vi frisker kantinen op og forbedrer flowet i kantinen med fokus på brugeroplevelsen. Alt sammen for at skabe en endnu lækrere oplevelse for medarbejderne. Vi ved jo, at den første bid tager man med øjnene, og derfor betyder indretningen meget, slutter Søren Kanne.
Kontakter
Helle Hvidt Wallentin
Chef for Kommunikation og Marketing
Helle.Wallentin@Coor.com
61 95 31 20
Vedhæftede filer
Om Coor:
Coor er en ledende nordisk facility management-leverandør, både inden for integrerede og komplekse serviceløsninger (IFM) og single services. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Coor vil skabe Nordens bedste arbejdspladser med den højeste trivsel og sundhed. Vi bestræber os på at sammensætte de bedste teams og serviceløsninger, så vores kunder kan fokusere på det, de gør bedst. I Danmark servicerer Coor dagligt over 30.000 servicebrugere rundt i hele Danmark. I Coor koncernen er der mere end 10.000 medarbejdere ansat, hvor de ca. 4.000 er ansat i Danmark. Coor er børsnoteret på Nasdaq Stockholm. Læs mere på coor.dk.
Følg pressemeddelelser fra Coor
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Coor
Coor og Niam indgår femårig FM-kontrakt om serviceleverancer i Copenhagen Towers24.2.2025 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Lejerbehov samt øget bæredygtighed og digitalisering er nogle af kodeordene i det nye samarbejde mellem Niam, ledende nordisk ejedomsforvalter, og servicegiganten Coor. Kontrakten starter op d. 1. marts, hvor Coor skal levere ejendomsdrift, bygningsvedligehold, kantineordning, experience center og reception, vagtordning og waste management i Copenhagen Towers.
Ny administrerende direktør til Coor Danmark14.2.2025 11:07:00 CET | Pressemeddelelse
Efter en grundig rekrutteringsproces har bestyrelsen valgt en ny direktør for Coor Danmark: Peter Hasbak bliver fra 1. august 2025 ny administrerende direktør for Coor Danmark. Peter Hasbak kommer fra Elis Danmark A/S, hvor han har været CEO siden 2022. Han afløser interim administrerende direktør Toke Platz.
Coor forlænger nordisk IFM-aftale med PostNord10.1.2025 09:30:00 CET | Pressemeddelelse
Coor forlænger nordisk IFM-aftale med PostNord. Kontrakten har en årlig værdi på ca. DKK 100 mio. Kontrakten løber i en periode på to år og indeholder en option på at forlænge den med yderligere to år.
COOR genvinder stor Cleaning- kontrakt med Sygehus Sønderjylland og Psykiatrien, Aabenraa25.10.2024 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Coor og Sygehus Sønderjylland og Psykiatrien, Aabenraa, fortsætter det stærke partnerskab, som blev skabt for 14 år siden. Fra 1. februar 2025 har Coor kontrakten i yderligere 6 år med mulighed for 2 års forlængelse.
Ændringer i Coors ledelse4.9.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Jørgen Utzon, administrerende direktør for Coor i Danmark, har valgt at forlade Coor efter mere end 20 år i virksomheden. Jørgen Utzon erstattes i en interim rolle internt af Toke Platz, hvis nuværende roller i Coor i Danmark er Chief Commercial Officer og Direktør for IFM-organisationen. Der er igangsat en rekrutteringsproces for at finde en permanent afløser.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum