Coor

Coor genforhander aftale med MCH A/S´ faciliteter Messecenter Herning og Jyske Bank Boxen

Del
Der var smil og tilfredshed fra alle parter ved underskrift af aftalen
Der var smil og tilfredshed fra alle parter ved underskrift af aftalen

Det 17 år lange samarbejde forlænges nu yderligere 3 år. Drivkraften er fælles værdier, et godt partnerskab og høj kvalitet.

Når der skal spilles ishockey, håndbold, eller holdes hingstekåringer messer, fester og koncerter i Herning, så er der fuld tryk på i både Jyske Bank Boksen og Messecenter Herning, som er en del af MCH A/S. De sælger gode oplevelser til danskerne, og her er Coor serviceleverandør på rengøring og vinduespolering i yderligere tre år, takket være den enestående indsats fra Coor-teamt, fortæller Sandie Juelsgaard, Divisionschef, Cleaning:

- Det er en sjov arbejdsplads, hvor vi får lov til at levere service på første række til danskerne. Når der både er messe og arrangement i Jyske Bank Boxen, til fx sport og koncerter, har vi over 120 medarbejdere på arbejde i døgndrift. Vores team gør en stor indsats, fordi de ved, at deres arbejde er en essentiel del af den oplevelse, som Messecenter Herning giver deres kunder.

Hos MCH A/S lægger Driftchef Henrik Munksgaard vægt på de fælles værdier og høj standard som nogle af grundene til, at MCH A/S har valgt at forlænge med Coor:

- Vi sælger gode oplevelser til danskerne, og derfor er rengøring en prioriteret hos os. Her forstår Coor vores virksomhed og vores værdier og leverer høj kvalitet. Der bliver hurtigt fulgt op, når vi kommer med noget, og servicen og samarbejdet er helt i top. Jeg er glad for at fortsætte det partnerskab, som vi har bygget op gennem mange år.

Næste store event er VM i kvindehåndbold i december i MCH A/S.

Kontakter

Helle Hvidt Wallentin
Chef for Kommunikation og Marketing
Helle.Wallentin@Coor.com
61 95 31 20

Billeder

Om Coor:

Coor er en ledende nordisk facility management-leverandør, både inden for integrerede og komplekse serviceløsninger (IFM) og single services. Ved at udføre, lede, udvikle og effektivisere kundernes servicevirksomheder, understøtter Coor kundernes kerneforretning samt skaber merværdi over tid. Coor vil skabe Nordens bedste arbejdspladser med den højeste trivsel og sundhed. Vi bestræber os på at sammensætte de bedste teams og serviceløsninger, så vores kunder kan fokusere på det, de gør bedst. I Danmark servicerer Coor dagligt over 30.000 servicebrugere rundt i hele Danmark. I Coor koncernen er der mere end 10.000 medarbejdere ansat, hvor de ca. 4.000 er ansat i Danmark. Coor er børsnoteret på Nasdaq Stockholm. Læs mere på coor.dk.

Følg pressemeddelelser fra Coor

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coor

FOOD by Coor skal tanke elbilisternes maver op på Clevers lynladestationer13.5.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Clever har udviklet et nyt cafékoncept til sine lynladestationer, hvor FOOD by Coor – Coor´s stærke kantinedivision – nu skal hjælpe med at udfordre vejkantens traditionelle måltider. Ingredienser som æblekompot og pisket smør til morgenbollen, sammen med bæredygtig kvalitetskaffe, skal få elbilisternes tænder til at løbe i vand og skabe en meningsfuld pause. Første café med det nye koncept åbner i september på Clevers nye ladestation i Aabenraa.

Forlænget Coor-partnerskab skal styrke den daglige drift og bæredygtighed i MAN Energy Solutions2.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Stærkt samarbejde, stabil drift med høj kvalitet og fælles strategisk fokus på bæredygtighed gør, at MAN Energy Solutions og Coor nu forlænger partnerskabet frem til 2028. Siden 2018 har Coor været MAN Energy Solutions IFM-partner. Nu er de to virksomheder blevet enige om at forlænge samarbejdet i yderligere fem år. Den nye aftale løber frem til sensommeren 2028 og inkluderer løsninger på alt fra reception og kantine til vedligeholdelse af bygninger, udearealer og affaldshåndtering på Man Energy Solutions’ seks danske sites. Udover at servicere 82.500 kvm skal Coor yde rådgivning i forhold til at optimere driften og udvikle den fælles ambition om at skabe flere bæredygtige alternativer i hverdagen. ”Vi har et stærkt partnerskab med Coor på alle vores lokationer og en klar, fælles interesse om at lykkes. Derudover har Coor været med til at sikre en god og stabil drift af høj kvalitet. Derfor faldt det os helt naturligt at fortsætte kontrakten,” siger Peter Jacobsen, facility manager, MA

Coor udvider samarbejdet med TOPSOE31.1.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Coor´s IFM-aftale med TOPSOE er blevet udvidet. Aftalen rummer pt. serviceydelser inden for rengøring, kantine og reception. Men d. 1.1. 2024 overtog Coor også et antal ejendomsfunktionærer, som arbejder med post, pakker og lager. Coor har desuden fået en option på 1 + 1 år på kontrakten. Kontrakten løber i forvejen til udgangen af 2025, så det er derefter, at Coor og TOPSOE kan fortsætte og udvide samarbejdet. Kontrakten er et stærkt eksempel på, hvad Coor kan, når vi starter single-service kontrakter op, fortæller Line Pilgaard Caspers, Kontraktdirektør, IFM: - Det gode samarbejde betyder, at vi over tid har udvidet kontrakten fra en kantinekontrakt til en fuld IFM-kontrakt. Vi har sammen med vores gode kunde altid haft et strategisk fokus på, hvordan vi bedst kan gøre en forskel for dem i hverdagen, og det bliver vi ved med i det udvidede samarbejde. Kantinen nytænkt fra A til Z af FOOD by Coor og TOPSOE Coor skal desuden renovere en af kantinerne hos TOPSOE og nytænke menuen. Coor

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye