Nabiha bringer igen varme Holiday Feels til de kolde vintermåneder i 2024!

Ovenpå den danske sangerindes sidste turné, med julekoncerter rundt i hele landet, er Nabiha nu igen klar til at sprede varm julestemning i vinteren 2024.

Nabiha
Nabiha Foto: PR

De juleglade danskere kunne simpelthen ikke få nok af Nabiha, da hun tog den gode og varme julestemning med sig på tour i 2022. Derfor er den danske sangerinde nu igen klar til at invitere til helt særlige akustiske julekoncerter i hele landet. Med sig bringer hun sine største hits, sangene fra jule-EP’en ”Holiday Feels”, samt helt nye numre, heriblandt hendes nyeste julesingle ”Sky Full Of Stars”.

På Holiday Feels har Nabiha formået at skabe en EP fuld af oldschool-vibes og en melodisk storslåethed, som indkapsler følelsen af julestemning og nostalgi, med sange som ”Just Want You” og ”Holiday Feels”. Ovenpå den varme modtagelse af sidste års julekoncerter er det kun naturligt, at den gode julestemning atter skal deles live med det danske publikum:

Jeg har glædet mig så meget til annoncere denne tour og mærke den samme varme og glæde, som jeg følte sidst jeg var rundt i landet med julekoncerterne. Der er for mig noget helt særligt ved den intime og akustiske oplevelse, som vi sammen skaber på disse aftener, og selvom det kan føles som om julen jo lige har været her, og vi er på vej ind i foråret, er det altid dejligt at have noget lækkert at se frem til! Jeg glæder mig til at komme rundt i landet og dele ud af den gode julestemning.” - Nabiha

Grib fat om din familie og kære og sæt kryds i kalenderen. Du kan godt begynde at glæde dig til musikalske gaver og skøn musik i selskab med Nabiha i vinteren 2024.

NABIHA JULEKONCERTER 2024

MANTZIUS LIVE, BIRKERØD – 22. NOVEMBER

VIRUPHUSET, HJORTSHØJ – 23. NOVEMBER

HANSTHOLM MADBAR – 6. DECEMBER

TØJHUSET, FREDERICIA – 7. DECEMBER

HOTEL CECIL, KØBENHAVN – 8. DECEMBER

TAASTRUP TEATER, TAASTRUP – 12. DECEMBER

SØNDERBORGHUS, SØNDERBORG – 14. DECEMBER

BILLETSALGET STARTER: 8. FEBRUAR KL. 10
BILLETSALG VIA: ALLTHINGLSIVE.DK

Nabiha
Nabiha Julekoncerter 2024

All Things Live Denmark er tidligere ICO Concerts, som er en af Nordens største og ældste koncertarrangører, og er gennem mere end 30 år en af de førerende selvstændige nordiske promoters. All Things Live Denmark promoverer årligt mere end 600 shows på tværs af Danmark, Skandinavien og resten af Europa med hovedfokus på koncerter samt national og international comedy.