Navitas Renewables A/S

Navitas Wind A/S udvider ejerkredsen og styrker sin internationale position i energibranchen.

På billedet ses den nye ejerkreds og bestyrelse i Navitas Wind A/S.  Fra venstre Maciej Suchy, Rene Kildsgaard, Martin Jacobsen,  Kuno jacobsen, Glenn Aagesen og Adam Bartelik.
På billedet ses den nye ejerkreds og bestyrelse i Navitas Wind A/S. Fra venstre Maciej Suchy, Rene Kildsgaard, Martin Jacobsen, Kuno jacobsen, Glenn Aagesen og Adam Bartelik.

Pr. 1. februar 2024 er 2 ledelsespartnere trådt ind i ejerkredsen i Navitas Wind A/S. Executive Partner Maciej Suchy og Executive Partner Adam Bartelik kommer med solid viden og ballast fra energibranchen og øger dermed Navitas Wind A/S fremdrift på det europæiske marked.

Kuno Jacobsen, CEO i Navitas Wind A/S:

”Vi har siden starten i 2019 brugt mange interne ressourcer på at skabe et robust fundament at stå på i Navitas Wind A/S. I ledelsen har vi arbejdet fokuseret på at udvikle en organisation med et stærkt, arbejdsomt drive og med et professionelt mindset – til såvel kunder som medarbejdere. Nu går vi ind i Navitas ’5. leveår og fortsætter vores vækstrejse sammen med Maciej Suchy og Adam Bartelik, så vi – blandt andet – kan udvikle virksomhedens EPC kompetencer, udvide vores forretningsområde, samt sætte endnu mere fokus på de internationale projekter.”

Internationale erfarne kræfter fra branchen.

Executive Partner Maciej Suchy kommer med en omfattende operationel og kommerciel erfaring inden for vindenergisektoren og har sit særlige fokus på byggeprojektledelse, salg og forretningsudvikling samt personaleledelse. ”Jeg føler mig ekstremt heldig og begejstret over at blive en del af Navitas Wind A/S hvor kvalitet og service opnås gennem en innovativ tilgang til arbejdet, og hvor arbejdsteamet fokuserer på at levere deres bedste til kundernes tilfredshed. Hvor sejt, er det ikke? Med ydmyg respekt forpligter jeg mig til at gøre mit bedste for at bidrage til yderligere vækst for Navitas Wind A/S med alle nye innovative projekter.” udtaler Maciej Suchy.

Executive Partner Adam Bartelik vil i Navitas Wind A/S bidrage med stærk eksekvering og projektteknisk erfaring inden for energibranchen med speciale i styring af byggeprojekter, personaleledelse og udvikling af nye koncepter. Adam udtaler: ”At skabe, udvikle og konstant forbedre virksomhedens og dens potentiale, så alle er stolte af at være en del af den. Det er, hvad der motiverer mig til at arbejde med Navitas Wind A/S. Her finder jeg passion og udfordringer sammen med folk, der deler samme vision som jeg. Jeg glæder mig til at videreudvikle Navitas Wind A/S, der imødekommer kundernes behov og er et ideelt arbejdssted for vores medarbejdere – Lad os gå til næste niveau :)”

Navitas ’strategiske beslutning om at byde Maciej og Adam velkommen ombord er et vigtigt skridt i at styrke Navitas Wind A/S kapaciteter. Det er afgørende for at føre virksomheden ind i dens næste udviklingsfase. Vores mål er at udvide vores geografiske rækkevidde og udvide vores løsningsportefølje til vores kunder, hvilket positionerer Navitas som en alt-i-én-hub, nøglefærdig leverandør, inden for vedvarende energisektor. Både Maciej og Adam bidrager med en dynamisk blanding af drivkraft og ekspertise, der er afgørende for vores ambitiøse rejse. Deres deltagelse i den strategiske planlægningsproces sikrer Navitas Wind ’vedvarende vækst og styrker vores position på markedet.

Stigende bevidsthed om nødvendigheden af bæredygtige energiløsninger

Energibranchen står over for en afgørende fase i Europa. I Navitas Wind A/S tror på, at vores indsats for at integrere avanceret teknologi og bæredygtige metoder vil være afgørende for at opnå en mere bæredygtig fremtid.

Ved at sikre Navitas Wind A/S fremtidige vækst og fastholde vores høje kvalitetsniveau i vindindustrien går vi sikkert ind i en ny fase.

Navitas Wind A/S,

Lundagervej 4, 8722 Hedensted