NYE SHOWS TILFØJET: ADELE in MUNICH

2., 3., 9., 10., 14., 16., 23. & 24. august. Registrer dig nu for at få mulighed for adgang til pre-sale på Adele.com. Alle der allerede har registreret sig, vil også have mulighed for adgang til de nye datoer.

DUE TO OVERWHELMING DEMAND
ADELE ADDS 4 ADDITIONAL
SHOWS IN MUNICH, GERMANY
REGISTER FOR TICKETS AT ADELE.COM

To satisfy the phenomenal demand, four additional Adele in Munich shows have been added to the previously announced summer run at Munich Messe. In addition to previously announced dates, Adele has added shows on the 14th, 16th, 23rd and 24th of August 2024 (see below for full list of dates). Earlier this week, fans were delighted when the global superstar announced the initial Adele in Munich dates, her first mainland Europe shows since 2016. As previously reported, a bespoke open-air arena will be created especially for this residency with capacity for 80,000 people per night (see below for venue rendering).

Ticket registration is open now at Adele.com and closes on Monday, 5th of February at 6pm CET.
Fans will receive links to purchase on Tuesday the 6th of February, with registered fans purchases open on Wednesday the 7th of February at 10am CET. General on sale to the public is set for Friday the 9th of February at 10am CET.

Adele in Munich
Friday August 2, 2024
Saturday August 3, 2024
Friday August 9, 2024
Saturday August 10, 2024
Wednesday August 14, 2024
Friday August 16, 2024
Friday August 23, 2024
Saturday August 24, 2024

For US queries please contact Benny Tarantini at benny@btpr.biz
For UK and European queries please contact CarlFysh at carl.fysh@s-414.com

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb

October Drift spiller torsdag 5. december på BETA17.6.2024 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

October Drift er et britisk indierock-band, der blev dannet i 2014. Bandet består af Kiran Roy (vokal og guitar), Chris Holmes (guitar), Alex Bispham (bas) og Daniel Young (trommer). Med en DIY-mentalitet og en vedholdende indsats for at skabe deres egen vej i musikindustrien, begyndte de hurtigt at opbygge en loyal fanbase. Bandet har udgivet flere EP'er, og deres debutalbum, "Forever Whatever", blev udgivet i 2020 til positive anmeldelser. Albummet blev rost for dets dybe følelsesmæssige resonans og dynamiske kompositioner.