NYE SHOWS TILFØJET: ADELE in MUNICH

2., 3., 9., 10., 14., 16., 23. & 24. august. Registrer dig nu for at få mulighed for adgang til pre-sale på Adele.com. Alle der allerede har registreret sig, vil også have mulighed for adgang til de nye datoer.

DUE TO OVERWHELMING DEMAND
ADELE ADDS 4 ADDITIONAL
SHOWS IN MUNICH, GERMANY
REGISTER FOR TICKETS AT ADELE.COM

To satisfy the phenomenal demand, four additional Adele in Munich shows have been added to the previously announced summer run at Munich Messe. In addition to previously announced dates, Adele has added shows on the 14th, 16th, 23rd and 24th of August 2024 (see below for full list of dates). Earlier this week, fans were delighted when the global superstar announced the initial Adele in Munich dates, her first mainland Europe shows since 2016. As previously reported, a bespoke open-air arena will be created especially for this residency with capacity for 80,000 people per night (see below for venue rendering).

Ticket registration is open now at Adele.com and closes on Monday, 5th of February at 6pm CET.
Fans will receive links to purchase on Tuesday the 6th of February, with registered fans purchases open on Wednesday the 7th of February at 10am CET. General on sale to the public is set for Friday the 9th of February at 10am CET.

Adele in Munich
Friday August 2, 2024
Saturday August 3, 2024
Friday August 9, 2024
Saturday August 10, 2024
Wednesday August 14, 2024
Friday August 16, 2024
Friday August 23, 2024
Saturday August 24, 2024

For US queries please contact Benny Tarantini at benny@btpr.biz
For UK and European queries please contact CarlFysh at carl.fysh@s-414.com

Det australske punkrockband, Trophy Eyes, spiller i Pumpehuset torsdag d. 3. oktober 2024. De tager Split Chain med som support.18.7.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Trophy Eyes er et australsk punkrockband, der består af John Floreani (vokal), Jeremy Winchester (bas og vokal), Blake Caruso (trommer) og Josh Campiao (guitar). Trophy Eyes brød igennem med deres debutalbum "Mend, Move On" i 2014, som blev rost for dets ærlighed og energi. Herefter begyndte bandet at turnere internationalt og opbygge en dedikeret fanbase. Deres efterfølgende udgivelser, herunder albummet "Chemical Miracle" fra 2016 og "The American Dream" fra 2018, cementerede deres position som en betydningsfuld stemme inden for moderne punkrock.

Den energiske glamrock stjerne, Michael Monroe, spiller i Pumpehuset 10. september 202410.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Michael Monroe, født Matti Fagerholm, er en markant figur inden for rockmusikken, kendt som forsanger i det finske glamband Hanoi Rocks. Bandet, som blev dannet i 1979, fik hurtigt international anerkendelse for deres unikke glam rock-stil og blev en vigtig del af rockscenen i 1980'erne. Efter Hanoi Rocks' opløsning i midten af 1980'erne begyndte Monroe en succesfuld solo-karriere, hvor han udgav flere album og fortsatte med at turnere og udgive ny musik.

Det indflydelsesrige heavy metal-band, Queensrÿche, vender tilbage til Pumpehuset torsdag 6. februar 202510.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det amerikanske heavy metal-band, Queensrÿche, blev dannet i 1982 i Bellevue, Washington, og er grundlagt af guitaristerne Michael Wilton og Chris DeGarmo, bassist Eddie Jackson, trommeslager Scott Rockenfield og sanger Geoff Tate. De blev hurtigt kendt for deres unikke lyd, der kombinerede elementer af progressiv rock og heavy metal, samt deres komplekse og konceptuelle sangtekster.