De 10 mest populære mobiler i januar + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Apple ligger øverst, men Samsung står stærkt med både en plads i top 3 samt i alt tre modeller i top 10 for denne måneds mest populære mobiler. Hos Telia Recycle er iPhones som sædvanlig mest populære at aflevere til genbrug.

Selvom Apple indtager størstedelen af pladserne på listen over den foregående måneds mest populære mobiler hos Telia, så er Samsung også stærkt repræsenteret.

Apple iPhone 15 ligger med to forskellige version nummer et og to. Men på tredjepladsen har Samsung Galaxy S24 Ultra sneget sig ind. Faktisk har Samsung hele tre modeller i denne måneds top 10, hvor også Motorola blander sig med deres Moto G84 model på plads nummer syv.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 15
  2. Apple iPhone 15 Pro
  3. Samsung Galaxy S24 Ultra
  4. Apple iPhone 15 Pro Max
  5. Apple iPhone 13
  6. Samsung Galaxy A54
  7. Motorola Moto G84
  8. Apple iPhone 14
  9. Samsung Galaxy S24
  10. Apple iPhone 15 Plus

I Telia Recycle regi er Apple iPhone 11 den model, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone 11
  2. Apple iPhone 12
  3. Apple iPhone 12 Pro
  4. Apple iPhone 11 Pro
  5. Apple iPhone 13

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Apples iPhone modeller dominerer som regel som genbrugstelefoner. Det var også tilfældet i 2023, som du kan se en status for i pressemeddelelsen her.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside.

Dansk turisme vil udnytte mobildata til at optimere sommerens højsæson26.1.2024 12:14:20 CET | Pressemeddelelse

Et samarbejde mellem VisitDenmark, Dansk Kyst- og Naturturisme, Vestkystens destinationsselskaber, teknologivirksomheden NTT DATA Business Solutions, Telia og flere andre dataleverandører giver værdifuld indsigt i turisters bevægelses- og forbrugsmønstre. Platformen VisitData vil revolutionere det danske turisterhvervs muligheder for planlægning og prioritering inden for handel, transport, overnatning, underholdning og restauranter.