Et af 2010’ernes største R&B-navne, Bryson Tiller, indtager Store VEGA til april

VEGA og Live Nation præsenterer

BRYSON TILLER

29. APRIL 2024

STORE VEGA

Bryson Tiller blev en af de største stjerner og talenter inden for moderne R&B i midt 10’erne, da han udgav det monumentale debutalbum ”T R A P S O U L” fra 2015. Her på kunne man finde numre som det skelsættende ”Don’t” og ”Exchange”, som sammenlagt har mere end 2 milliarder streams på Spotify. Begge numre havde en sound der var forud for sin tid, da de udkom, og som stadig holder den dag i dag.

Sammen med en håndfuld af datidens andre R&B-navne, såsom The Weeknd og PARTYNEXTDOOR, var Bryson Tiller med til at skubbe genren ind i en ny æra. Lyden i sin helhed blev mere melankolsk og instrumentalerne blev langsommere, en form for ”trappede” slow jams. Teksterne blev også mere selvbevidste og indadvendte; en ny subgenre inden for R&B var for alvor cementeret og som en stor del af nutidens R&B-, hip-hop- og popnavne har ladet sig inspirere af.

Efter sin debut fik Tiller hurtigt bred anerkendelse med flere platincertificeringer og GRAMMY-nomineringer. I 2017 udkom hans andet album ”True to Self”, der gik #1 på Billboard 200, efterfulgt af ”A N N I V E R S A R Y” fra 2019, der ramte en femteplads. Bryson Tiller har også været feature på hits som DJ Khaleds ”Wild Thoughts” feat. Rihanna og H.E.R.’s ”Could’ve Been”.

Oplev Bryson Tillers magiske R&B i Store VEGA til april.

Billetsalget starter 2. februar kl. 10:00 via vega.dk, livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være presale 31. januar kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb

October Drift spiller torsdag 5. december på BETA17.6.2024 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

October Drift er et britisk indierock-band, der blev dannet i 2014. Bandet består af Kiran Roy (vokal og guitar), Chris Holmes (guitar), Alex Bispham (bas) og Daniel Young (trommer). Med en DIY-mentalitet og en vedholdende indsats for at skabe deres egen vej i musikindustrien, begyndte de hurtigt at opbygge en loyal fanbase. Bandet har udgivet flere EP'er, og deres debutalbum, "Forever Whatever", blev udgivet i 2020 til positive anmeldelser. Albummet blev rost for dets dybe følelsesmæssige resonans og dynamiske kompositioner.