Josephine Højbjerg og Melvin Kakooza er værter når TV 2 Echo uddeler ’EchoPrisen’

Når TV 2 Echo 8. februar afholder EchoPrisen, er det med Josephine Højbjerg og Melvin Kakooza som værter. EchoPrisen hylder alt det og alle dem, der er brudt gennem lydmuren, har gjort en forskel og samlet os i 2023.

Andreas Pless/ TV 2

8. februar slår TV 2 Echo dørene op for en fest, hvor alt det og alle dem, der har betydet noget særligt for os i mediebilledet i 2023 skal hyldes.

Josephine Højbjerg får ved EchoPrisen sin debut i værtsrollen, men som skuespiller er hun langt fra et ukendt ansigt. Hun blev landskendt som Tinka i TV 2s julekalendere og er netop nu aktuel i spændingsserien ’Dark Horse’, der kan ses på TV 2 Echo. Josephine Højbjergs medvært er komikeren Melvin Kakooza, der er et velkendt ansigt og en erfaren tv-vært fra blandt andet ’Helt Sort’, ’Melvin Kakooza Show’, ’Sunday’ og ’Stormester’.

Til ’EchoPrisen’ uddeles otte priser i kategorierne ’Alt det vi ser’, ’Alt det vi hører’ og ’Alt det vi deler’. Man kan stemme på sin personlige favoritter her: echoprisen.dk

’EchoPrisen’ kan ses på TV 2 Echo og TV 2 Play søndag 11. februar, men for dem, der gerne vil være en del af den fysiske fest, når ’Echoprisen’ optages 8. februar i Østerbrohuset i København, kan man allerede nu sikre sig billet.

Charlotte Amtrup KjærPR-konsulent

TV 2 Play og events

camk@tv2.dk

Melvin Kakooza og Josephine Højbjerg er værter ved 'EchoPrisen'

TV 2 Danmark er en medievirksomhed med store digitale ambitioner og en mangeårig stærk position på det danske tv-marked. Vi arbejder hver dag for, at alle danskere via TV 2 Play, tv2.dk og alle vores kanaler kan holde sig opdateret og underholdt eller tage del i den offentlige debat. TV 2 Danmark er ejet af den danske stat, og vi driver public servicevirksomhed på kommercielle vilkår. På tværs af alle vores platforme er vi i kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. Vi bor på Kvægtorvet i Odense og på Teglholmen i København.

TV 2 går 'all in' på OL i Paris 202431.5.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Efter EM i fodbold og Tour de France bliver det tid til kronen på værket - verdens største sportsevent - de olympiske lege 2024. De finder sted i Paris fra 26. juli til 11. august. TV 2 dækker OL massivt og går all in på TV 2 Play, TV 2, TV 2 Sport og TV 2 Sport X samt på tv2.dk og på TV 2s digitale platforme. Camilla Martin, Stine Bjerre Mortensen og Morten Ankerdal er klar i studiet ved Eiffeltårnet i 'Byernes by', der bliver fast holdepunkt under transmissionerne.