Bestil din næste tandlægetid hos Sanadent

Mange har det med at udskyde tandlægebesøget. For nogle skyldes det, at økonomien ikke synes at tillade de regelmæssige tjek.

For andre skyldes det selve frygten for at sidde i tandlægestolen. Men uanset hvem du er, og hvordan dine tænder generelt har det, er det en god idé at besøge en tandlæge mindst én gang om året. Sådan sikrer du nemlig, at eventuelle problemer bliver taget i opløbet.

Langt de fleste tandproblemer kan løses. Det gælder selvsagt særligt, hvis du besøger en god tandlæge. Søger du en ny tandlæge i Københavnsområdet? Så kan du med fordel lægge vejen forbi Sanadent.

Hvem er Sanadent?

Sanadent er en tandlægepraksis med afdelinger både i Holbæk og på Frederiksberg.

Klinikken markerer sig ved solide online-anmeldelser og et væld af tilfredse patienter i bagagen. Og hos Sanadent kan du få lavet langt de fleste af de behandlinger, som relaterer sig til dine tænder.

De smukke tænder

Er dine tænder blevet misfarvede efter år med nikotin, kaffe eller sukker? Hos Sanadent kan du få bleget dine tænder, så de genvinder deres smukke overflade.

Sidder tænderne skævt, kan du glæde dig ved, at Sanadent også tilbyder tandretning.

Et skævt bid kan blandt andet medføre hovedpine, smerter i kæben og diverse former for tandproblemer. Derfor er det en god idé at få biddet rettet, når du først lægger mærke til problemet. Og dette kan du også få gjort hos Sanadent.

Tandsygdomme

Sygdomme som paradentose, der af og til også kaldes ”de løse tænders sygdom” rammer stort set alle voksne mennesker. Dog er langt de fleste godt oppe i pensionsalderen, før de begynder at opleve denne form for problemer.

Paradentose skyldes ofte ringe mundhygiejne, men hvis du fanger paradentosen tidligt, kan du sagtens holde den nede i rigtig mange år frem. Sanadent hjælper dig med både diagnosticering, behandlingsplanlægning og regelmæssige opfølgninger, så du kan beholde dine tænder livet ud.

Avanceret behandling

Hvis du har brug for implantater eller en operativ fjernelse af én af dine tænder, er Sanadent ligeledes tandlægen for dig. Klinikkens personale rådgiver dig gennem hele processen, så du er sikker på, hvad der skal ske med dine tænder – både hvornår, hvordan og hvorfor.

Kontakt Sanadent i dag

Er du klar til din næste tandlægetid? Så kontakt Sanadent på telefon eller via kontaktformularen, som du finder på klinikkens hjemmeside.