Julefrokost i Cirkusbygningen

Julefrokost 2024? Skal vi allerede planlægge den nu? Vi har jo lige haft julefrokost – har du glemt det? Nej, det har du ikke, og forhåbentlig husker du en sjov og festlig aften sammen med kollegerne, hvor arbejdet for en stund var glemt, og samværet var anderledes end til daglig.

Men du husker måske også – i særdeleshed hvis du var med til planlægningen, den tid og energi det krævede at arrangere en rigtig julefrokost. Og ikke nok med det, for der skulle jo også ryddes op bagefter.

Det er fuldt forståeligt, hvis du og de øvrige planlæggere simpelthen ikke gider stå med ansvaret igen. Kan vi dog ikke finde på noget andet?

Jo, der er skam andre muligheder. I kan få alletiders festlig og underholdende julefrokost uden noget besvær, hverken før eller efter, hvis I booker jeres julefrokost 2024 hos Wallmans.

"Santa Claus is Coming to Town"

Wallmans Dinnerparty har i næsten 20 år været kendt for sine forrygende og velbesøgte arrangementer i Cirkusbygningen i København. Konceptet består af en 4-retters middag plus festlig optræden med dansere, sangere og akrobater – alt sammen efterfulgt af fest i natklubben.

I november og december har konceptet naturligvis fået en drejning: Middagen er en julemiddag, underholdningen er piftet op med julemænd, rensdyr og kendte julesange, og hele salen er overdådigt pyntet op til jul. Foruden Cirkusbygningens julemiddag er der også mulighed for at vælge en vegetarisk eller en vegansk menu.

Festlighederne begynder allerede i foyeren, hvor der er live underholdning, mens I afleverer overtøjet i garderoben og måske snupper en drink i baren.

Alt dette kan du og dine kollegaer fornøje jer med til et arrangement, hvor I bogstavelig talt får det hele serveret. Ingen behøver hverken at planlægge det hele eller rydde op bagefter. Kort sagt: book julefrokost her i Cirkusbygningen. Så sørger Wallmans for, at I både får en uforglemmelig aften og kommer i julestemning.

Praktiske detaljer

Hvad datoen angår, kan du vælge onsdag til søndag i november og december. Af hensyn til placeringen i salen er det nødvendigt at angive antallet af gæster. Og husk, at Wallmans julefrokost i Cirkusbygningen ikke kun er for københavnere. Wallmans samarbejder nemlig med en række hoteller i Københavns centrum.

På hjemmesiden finder du en liste over hotellerne, og hvis I har brug for overnatning, kan I benytte jer af Wallmans' hotelpakke. Du bestiller via det ønskede hotel, som derefter tager sig af hele bestillingen.

Cykeloverdækninger og affaldshuse med sedumtag11.6.2024 12:50:22 CEST | Pressemeddelelse

Cykeloverdækninger og affaldshuse spiller en vigtig rolle, når der skal være orden og system på fællesområderne i en boligforening eller ved virksomheder og kommunale institutioner. Overdækninger skal gerne være funktionelle og æstetisk tiltalende, så de bidrager med noget positivt til fællesskabet i boligforeningen. En overdækning med grønne tage giver en mere inspirerende udsigt til kønne planter fremfor kanalplast, tagpap eller andre mere traditionelle tagbeklædninger. Biobag Zenzo tilbyder et bredt udvalg af overdækkede cykelparkeringer og affaldsskure, der er yderst velegnede til boligforeninger og kommunale områder. Mange af modellerne leveres med mulighed for sedumtag, som tilføjer et grønt element til boligområderne, hvilket kan forbedre beboeres og borgeres trivsel. Sedumtag på cykeloverdækninger og affaldshuse Et sedumtag er et grønt tag beplantet med sukkulent planter. Udover at Sedumtag er pænt, har det en række fordele: Sedumtag tiltrækker bier og andre insekter og forbedr

Et hjerte til den du elsker7.6.2024 12:24:08 CEST | Pressemeddelelse

Når sommeren kommer, mærker man sommerfuglene i maven på ny. Kærligheden kigger frem, og måske har du en person i dit liv, som betyder noget helt særligt for dig. Det kan du vise for personen på mange forskellige måder, du kan fortælle, du kan synge, og du kan sågar forære en sød gave. Måske har du overvejet at forære et smykke, og så er en hjerte halskæde oplagt, som hver eneste dag kan minde personen om, hvor meget du elsker og holder af vedkommende. Du kan læse lidt med i artiklen her og få inspiration til, hvorfor du bør overveje at forære en smuk og symbolsk hjerte halskæde. Hjertet symboliserer kærlighed En hjertehalskæde er nemlig helt oplagt til at vise din kærlighed og omsorg. Hjertet har for altid været symbol på både kærlighed, det livsvigtige organ, det skriftlige symbol og den smukke figur rummer flere ord end man kan forestille sig. Hjertet symboliserer kærlighed, omsorg, tillid og meget mere, og er således et oplagt symbol på din kærlighed til en helt særlig person. Et m