Det ikoniske blues-rockband, The Black Crowes, kommer til Falkonersalen

THE BLACK CROWES: HAPPINESS BASTARDS TOUR ‘24

4. JUNI 2024

FALKONERSALEN

The Black Crowes efterlader deres ”bullshit” i fortiden. 15 år efter deres seneste album er Robinson-brødrene blevet genforenet og klar med ”Happiness Bastards”, deres 10. studiealbum. Måske er det deres broderlige kærlighed eller måske er det bare musikkens skæbne der bragte brødrene sammen igen; uanset hvad var genforening af det legendariske band i 2019 længe ventet og duoen er klar til at tage rock & roll-genren med storm igen.

Siden The Black Crowes fandt sammen igen i 2019, har de haft en succesfuld tilbagevenden med mere end 150 shows fordelt ud over 20 forskellige lande på deres 30-års jubilæums-tour for gennembrudsalbummet ”Shake Your Money Maker”. Da de vendte hjem fra denne tour, gik de i studiet for at finde tilbage til rødderne. Dette resulterede i det kommende album ”Happiness Bastards” som er ud 15. marts 2024.

I forbindelse med udgivelsen af det nye album drager The Black Crowes atter på tour igen. Her vil de kunne opleves i Falkonersalen til sommer.

Billetsalget starter 26. januar kl. 10:00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være presale 25. januar kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger