Julefrokost i Cirkusbygningen

Julefrokost 2024? Skal vi allerede planlægge den nu? Vi har jo lige haft julefrokost – har du glemt det?

Nej, det har du ikke, og forhåbentlig husker du en sjov og festlig aften sammen med kollegerne, hvor arbejdet for en stund var glemt, og samværet var anderledes end til daglig.

Men du husker måske også – i særdeleshed hvis du var med til planlægningen, den tid og energi det krævede at arrangere en rigtig julefrokost. Og ikke nok med det, for der skulle jo også ryddes op bagefter.

Det er fuldt forståeligt, hvis du og de øvrige planlæggere simpelthen ikke gider stå med ansvaret igen. Kan vi dog ikke finde på noget andet?

Jo, der er skam andre muligheder. I kan få alletiders festlig og underholdende julefrokost uden noget besvær, hverken før eller efter, hvis I booker jeres julefrokost 2024 hos Wallmans.

"Santa Claus is Coming to Town"

Wallmans Dinnerparty har i næsten 20 år været kendt for sine forrygende og velbesøgte arrangementer i Cirkusbygningen i København. Konceptet består af en 4-retters middag plus festlig optræden med dansere, sangere og akrobater – alt sammen efterfulgt af fest i natklubben.

I november og december har konceptet naturligvis fået en drejning: Middagen er en julemiddag, underholdningen er piftet op med julemænd, rensdyr og kendte julesange, og hele salen er overdådigt pyntet op til jul. Foruden Cirkusbygningens julemiddag er der også mulighed for at vælge en vegetarisk eller en vegansk menu.

Festlighederne begynder allerede i foyeren, hvor der er live underholdning, mens I afleverer overtøjet i garderoben og måske snupper en drink i baren.

Alt dette kan du og dine kollegaer fornøje jer med til et arrangement, hvor I bogstavelig talt får det hele serveret. Ingen behøver hverken at planlægge det hele eller rydde op bagefter. Kort sagt: book julefrokost her i Cirkusbygningen. Så sørger Wallmans for, at I både får en uforglemmelig aften og kommer i julestemning.

Praktiske detaljer

Hvad datoen angår, kan du vælge onsdag til søndag i november og december. Af hensyn til placeringen i salen er det nødvendigt at angive antallet af gæster. Og husk, at Wallmans julefrokost i Cirkusbygningen ikke kun er for københavnere. Wallmans samarbejder nemlig med en række hoteller i Københavns centrum.

På hjemmesiden finder du en liste over hotellerne, og hvis I har brug for overnatning, kan I benytte jer af Wallmans' hotelpakke. Du bestiller via det ønskede hotel, som derefter tager sig af hele bestillingen.

LinkConcept lancerer ny side om Formel 1 i Canada15.5.2024 09:17:39 CEST | Pressemeddelelse

Vejle, Danmark – LinkConcept, en førende digital marketing- og webudviklingsvirksomhed, annoncerer stolt lanceringen af deres nyeste webprojekt, https://formule-1.ca/. Denne nye side er dedikeret til Formel 1-fans i Canada og tilbyder omfattende dækning af sporten, fra løbsresultater og nyheder til baggrundsartikler og analyser. O Den nye hjemmeside er designet med brugervenlighed og engagerende indhold i centrum. https://formule-1.ca/ sigter mod at blive den foretrukne ressource for canadiske Formel 1-entusiaster ved at tilbyde: Opdaterede Nyheder: Daglige opdateringer om de seneste begivenheder inden for Formel 1, herunder teammeddelelser, kørerskift og teknologiske fremskridt. Løbsdækning: Detaljerede rapporter fra hver Grand Prix-weekend med liveopdateringer, resultater og højdepunkter. Analyse og Baggrund: Ekspertanalyser af løb og sæsonforløb, samt dybdegående artikler om sportens historie og fremtidige udviklinger. Eksklusivt Indhold: LinkConcept planlægger løbende at udvide htt

Køb båndsliber hos LavprisVærktøj14.5.2024 14:41:32 CEST | Pressemeddelelse

Man skal nok være en garvet handy-nørd for at mene, at det er direkte sjovt at slibe; for de fleste af os er det bare noget, der skal gøres, f.eks. for at få gammel maling væk eller fjerne ridser fra en bordplade. Men heldigvis findes der elektriske slibemaskiner, så opgaven kan blive overstået i en fart. Slibeopgaver er måske stadig ikke det mest sindsoprivende for gør det selv-folket, men med det rette el værktøj går det i mindste hurtigt, og resultatet bliver som oftest mere tilfredsstillende, end hvis man nøjes med sandpapir og knofedt. Til store træflader er det godt med en båndsliber. Båndsliberen leverer et ensartet resultat En båndsliber fungerer ved hjælp af et bredt bånd af sandpapir, som sætter den i stand til at slibe store flader og opnå et ensartet resultat. Båndsliberen minder lidt om en rystepudser; sidstnævnte kan også slibe træ, men er bedst til mindre opgaver. Webshoppen LavprisVærktøj forhandler et omfattende udvalg af el-, akku- og håndværktøj, arbejdsredskaber, ar